כמה עולה רכב גולף?

עגלת גולף או רכב גולף הינו רכב קטן שתוכנן במקור לשאת שני שחקנים במרחבי מגרש הגולף או על שבילים, במינימום מאמץ או הליכה. כיום מספר הנוסעים מגיע לעד ארבעה נוסעים. רכבי הגולף נעים במהירויות של עד 15 קמ"ש, כיאה לרכב המיועד למרחקים קצרים ואורכו של הרכב משתנה בהתאם לדגם. סוג המנוע המאופיין לרכב גולף הינו בעל 4 פעימות. תכונות נוספות עבור דגמים שונים של רכבי גולף כוללים כיום, מעבר להסעת נוסעים גם אפשרות לשמשות, שואבי כדורי גולף, מגשים לנשיאת מזון, וכן מנועים בעלי בקר מהירות. דגמים של רכב גולף הונעו במקור על חשמל, עם הזמן החלו לייצר גם רכבי גולף בעלי מנועי בנזין.

גולף גם בחורף וגם בקיץ

רכב גולף מאפשר לשחק גם בעונת החורף וגם בעונת הקיץ. בחורף רכב גולף מקורה ומגן על השחקנים מפני הגשם והרוח, ובעונת הקיץ הוא מגן עליהם מפני חום השמש הקופחת. רכב גולף מאפשר לעסוק בתחום זה כל עונות השנה ללא יוצא מן הכלל.

מה משפיע על מחיר רכב גולף

רכב גולף אינו כלי רכב סטנדרטי והוא מגיע בדגמים שונים ובטווחי מחירים שונים. הגורמים המשפיעים על מחיר רכב גולף הם:

• גודל הרכב – לגודל הרכב יש השפעה על המחיר מטבע הדברים. קיימים רכבים לשני שחקנים ולארבעה שחקנים או ליותר.

• הסוללה / בנזין – גם לאיכות וזמן הסוללה הנטענת או לחילופין כמות צריכת הדלק יש השפעה על המחיר.

• נתונים טכניים – גם לאלה יש השפעה על מחיר רכב גולף לרבות: טווח הנסיעה, הספק המנוע, מהירות מירבית, כושר טיפוס בעליות והמידות הכלליות.

• יצרן הרכב – גם ברכבים מסג זה יש לשם יצרן הרכב השפעה על המחיר כמו בכל מוצר אחר. רכבים מיצרנים מוכרים ונחשבים יהיו יקרים יותר מיצרנים אנונימיים.

והמחיר של הרכב

מחירו הממוצע של רכב גולף סטנדרטי לשני נוסעים עם מקום לכל האביזרים הנחוצים הוא כ – 30,000 ₪ בקירוב.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן