כמה עולה רשת לחלון?

רשת

רשתאין אדם שלא חווה את הרגע המעצבן בו יתוש או זבוב נכנסו אליו לבית, ופשוט לא מוכנים לצאת. לפעמים החרקים הקטנים מחפשים מקום חמים ומואר, בדיוק כמו הבית שלנו, וברגע שהם גילו את המקום, הם לא יהיו מוכנים להתפנות, גם אם ננסה לפנות אותם בעצמנו. למקרה שכזה יש שני פתרונות: הראשון הוא פשוט לסגור את כל חלונות הבית, מה שכמובן לא מומלץ כלל, והשני הוא להתקין רשת לחלון. רשתות מאפשרות לנו לאוורר את הבית בנוחות, וללא חשש שיכנסו חרקים ומעופפים שונים אל הבית. אז כמה עולה רשת לחלון כיום? כל התשובות בהמשך.

הפרמטרים המשפיעים על מחיר רשת לחלון

אז כמה עולה רשת לחלון? המחיר כמובן דינאמי ומשתנה בהתאם לכמה פרמטרים שונים:
• סוג הרשת – יש שני סוגי רשתות המתאימות כרשתות לחלונות. ישנן רשתות הזזה או גלילה. רשתות הזזה הן הרשתות הזולות יותר והנפוצות יותר, רשתות הגלילה יקרות יותר.
• גודל החלון – נהוג לתמחר את מחיר הרשתות לחלונות על פי מ"ר. עם כך ככל שהחלון גדול יותר, מחיר הרשת וההתקנה שלה יהיו גבוהים יותר על פי חישוב של המ"ר המותאם לחלון שלכם.
• עלות ההתקנה – התקנה של רשתות לחלונות לא יכולה להתבצע על ידכם, אלא אם כן אתם מומחים בתחום. בעלי מקצוע המוכרים את הרשתות מבצעים גם התקנות שלהם. עלות ההתקנה מושפעת בהתאם לכל שאר הפרמטרים, ככל שמדובר ברשת יותר גדולה, ובסוג הרשת, כך עלות ההתקנה תהיה גבוהה יותר גם היא.
• תוספות – רבים שיתקינו לכם את הרשת יציעו לכם תוספות שונות. לדוגמה: מברשת ניקוי שמורכבת על החלון, ומנקה את הרשת בכל פעולת פתיחה וסגירה. כמובן שגם תוספות אלו משפיעות על המחיר.

אז כמה בסופו של דבר עולה רשת לחלון?

המחיר הממוצע להתקנת רשתות חלון נע בין 400-500 שקלים למ"ר. המחיר כולל בתוכו את המסילות, הפרופילים וההתקנה. מחיר זה לחלון אחד, כלומר, במידה ואתם מעוניינים להתקין רשתות על מספר חלונות, המחיר יהיה לכל רשת בנפרד.

מעוניין לחסוך? ישנן רשתות המתאימות להתקנה עצמית

ללא מחיר התקנת הרשתות אתם יכולים לחסוך סכום כספי לא מועט. אכן ניתן למצוא באתרי האינטרנט השונים מכירות של רשתות לחלונות לפי מ"ר, ועם אופציה להתקנה עצמית פשוטה יותר. במקרה זה אתם חוסכים סכום כספי לא מועט שהייתם אמורים לשלם על התקנה. אך עם זאת, יש לזכור כי גם לרכישה זו יש חסרונות – עליכם להתאים במדויק את הרשת אל החלון, ובמידה ויש סטיות קטנות, יתכן ולא תצליחו להתקין אותה כראוי. לכן אם אתם מעוניינים לרכוש רשת לחלון בהתקנה עצמית, מומלץ לפנות ליצרן שמאפשר לכם להחליף אותה, במידה והיא לא מתאימה לכם לחלון או אם חוויתם בעיית התקנה כלשהי.

המידע העדכני באדיבות: ח. חומרי בנין וגידור בע"מ

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן