כמה עולה רשת צל לגינה ואיך קובעים את המחיר שלה?

רשתות צל

האם אתם מתכננים לבחור ולקנות בקרוב רשת צל לגינה שלכם? זו כמובן בחירה שיכולה להיות נהדרת. בעזרת הרשת הזו אתם מקבלים הצללה איכותית מאד לגינה, שתהפוך את השהות ואת האירוח בגינה לנעימים פי כמה. מהצד השני, הרשתות הללו הן בעצמן גם אמד אסתטיות ולכן תורמות למראה היפה והמושקע של הגינה שלכם. זה מושלם הן למי שעושה אירוע בגינה שלו, הן למי שמאחר, או פשוט למי שמחפש פתרון הצללה איכותי שלא דורש שום תוספת בניה. עם זאת, כמובן שמכאן עולה השאלה – כיצד בכלל קובעים את המחיר עבור רשתות הצל לגינה?  מה מעלה ומה מוריד את המחיר? הנה כמה דגשים חשובים בנושא:

השפעות שונות על המחיר של הרשתות

  • חומר גלם – ראשית, חשוב מאד לזכור כי המחיר של רשת צל לגינה נקבע בראש ובראשונה לפי חומר הגלם אשר מרכיב את הרשתות הללו. לעתים זו שאלה של עד כמה החומר הוא איכותי, אך במקרים אחרים זה קשור גם לניראות שלו. מחפשים דוגמה? ישנן רשתות שעשויות מפוליאתילן. הפוליאתילן נחשב לחומר איכותי וחזק מאד שמספק הצללה מצוינת, וגם המחיר שלו הוא זול למדי. אלא שיש לזכור כי מבחניה אסתטית, הפוליאתילן איננו נחשב בהכרח לחומר היפה ביותר שיש. לעומתו, ישנן הרשתות שעשויות מבד הלייקרה. בד הלייקרה אף הוא איכותי ועמיד, וגם יקר יותר – אלא שזה גם בד שהוא הרבה יותר אסתטי ומושך, ומכאן גם רואים את הבדלי המחירים.

 

  • חיבורים שמגיעים עם הרשת – כשקובעים את המחיר עבור רשת צל לגינה, צריך לזכור שלעתים יש צורך לשלם גם עבור תוספות שונות לרשת, שקשורות לחיבורים שלה. הרי הרשת לבדה שעשויה מחומר כזה או אחר, לא יכולה להתחבר סתם כך לגג – אחרת ייווצר בה קרע. לכן יש לשלם גם עבור חיבורים מיוחדים – למשל עם טבעות ברזל ועם שמשונית שמחוברים לקצה של הרשת (לרוב דרך תפירה). לעתים גם יש לשלם עבור שאקלים מיוחדים, וכן עבור חבלים ותפסנים נוספים לרשת – וזאת במטרה להרחיב אותה ולאפשר התקנה גמישה יותר שלה. כמובן שכל התוספות הללו משפיעות על המחיר הסופי.

 

  • עמידות – עוד עניין חשוב הוא העמידות של רשת צל לגינה. זו לא רק עמידות שקשורה לשאלה כמה מקרני השמש היא חוסמת, כי זה לא בהכרח ישפיע על המחיר. זה קשור לעמידות נוספת. למשל – האם הרשת הזו היא גם רשת חסינת אש שלא נדלקת במקרה של שריפה? כל זה בהחלט ישפיע על המחיר הסופי.

וכמה זה עולה בסוף?

באשר לקביעת המחיר הסופי עבור רשתות צל, יש לזכור שהמחיר הוא בסוף לפי מ"ר, וכמובן שגם הגודל הוא קובע, כי רשת גדולה יותר, גם תעלה יותר. באופן עקרוני, טווח המחירים כיום נע בין 300 ל2,000 ש"ח, בהנחה שמדובר על גינה סטנדרטית.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן