כמה עולה שאיבת שומן בבטן

שאיבת שומן

שאיבת שומןשאיבת שומן בבטן היא הליך כירורגי שמבוצע על ידי מנתח פלסטי, ורבים פונים לעשות ניתוחים אלה מסיבות שונות. מדובר בניתוח עדין המיועד לטפל בריכוזי שומן באזור הבטן, השדיים, הירכיים, המותניים והצוואר. על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת של שאיבת והמסת השומן ניתן לבצע הליך זה עם צלקות מינימאליות, כאשר ניתן להמיס ולשאוב כמויות שונות של שומן ממספר איזורים בעת ובעונה אחת. הניתוח מבוצע תחת הרדמה חלקית או מלאה, והוא מצריך יום או יומיים של אשפוז לאחריו, והחלמה של בין חמישה לעשרה ימים.

לאחר הניתוח נחבש האיזור המנותח בבגד לחץ נוח לתקופה של בין חודש לחודשיים, וברוב המקרים מבוצע גם טיפול עיסוי מיוחד באמצעות מכשור רפואי מתקדם, על מנת לשפר את ההרגשה להחליק את העור ולהעלים בצקות. התוצאה הסופית מתקבלת לאחר שלושה עד שישה חודשים, אך ניתן לחזור לפעילות שגרתית כבר לאחר שבוע עד שלושה שבועות מיום הניתוח.

רבים מהמבקשים לעשות שאיבת שומן בבטן אינם סובלים מהשמנת יתר, אלא שמדובר באנשים שמתקשים להיפטר מריכוזי השומן באיזורי המותניים, הבטן התחתונה, השדיים (במיוחד אצל גברים) וכדומה. ניתוחי שאיבת שומן בבטן הם מהניתוחים הפלסטיים השכיחים ביותר בעולם.
ניתוח לשאיבת שומן בבטן, או בכל מקום אחר, יש לעשות אצל מנתח פלסטי המתמחה בתחום זה. מחיר ממוצע של שאיבת שומן עומד על כ 10,000 ₪, אך המחירים משתנים, ויכולים להיות גבוהים יותר בהתאם לגורמים הבאים.

הגורמים המשפיעים על מחיר שאיבת שומן בבטן

היקף השאיבה

במהלך הניתוח נשאב השומן מהגוף בעזרת צינורית דקיקה. כמות זו שונה ממנותח למנותח וזאת על פי הצורך והאיזור שממנו מתבצעת השאיבה. ככל שתהיה כמות השומן שזקוקה לשאיבה גדולה יותר כך יהיה המחיר גדול יותר בהתאם. יש לדעת כי לא נהוג לשאוב כמות מאד גדולה בניתוח אחד, וכי במקרים של כמות גדולה במיוחד יזדקק המטופל לשני ניתוחים מה שיתבטא גם במחיר גבוה יותר, ואם הצטברות השומן הינה קטנה במיוחד ניתן לבצע את ההליך כולו במחיר קטן מהממוצע.

איזור השאיבה

שאיבת שומן בבטן מבוצעת לעיתים קרובות יחד עם שאיבת שומן ממקומות נוספים כמו הירכיים, האגן, המותניים ואפילו בזרועות הידיים, בפנים או בצוואר וכדומה. בכל הליך של שאיבת שומן במקביל יהיה המחיר גבוה יותר לעומת שאיבת שומן בבטן בלבד.

הרופא

שאיבת שומן בבטן מתבצעת על ידי רופא מנתח פלסטי, ויש חשיבות רבה לוותק ולניסיון שלו. רופאים מנוסים ובעלי שם גובים מחירים גבוהים יותר באופן משמעותי מרופאים צעירים בתחילת דרכם.

סוג השאיבה

גם לסוג השאיבה ולטכניקה יש השפעה על המחיר, כאשר בדרך כלל מבוצעת השאיבה על ידי החדרת צינורית אל מצבור השומן שנשאב באמצעות ואקום. אך יש רופאים הנעזרים בטכניקות נוספות כדי להקל על התהליך ואלה מעלים את המחיר בדרך כלל. טכניקות נוספות אלה הן שאיבת שומן באמצעות צינורית רוטטת או המסת השומן באמצעות לייזר או באמצעות גלי אולטרה סאונד וכדומה.

קופות החולים

ישנם מקרים שבהם משתתפות קופות החולים בהוצאות של ניתוחים אלה ובמיוחד כאשר מדובר בהליך רפואי ולא אסתטי גרידא. יש לבדוק היטב את סוג הביטוח, ואת האפשרות להשתתפות של קופת החולים בניתוח שאיבת שומן בבטן באופן ספציפי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן