כמה עולה שאיבת שומן מהבטן?

 

בשנים האחרונות ניתוח לשאיבת שומן מהבטן נמצא בראשית הרשימה של הניתוחים הנפוצים ביותר בעולם המערבי ובצדק, ניתוח מסוג זה יכול לחולל פלאים אצל המנותחים, שיפור בדיאטה, עלייה של מצב הרוח, שינוי לטובה של אורח החיים הכללי ותיאבון מיני הם רק חלק מתופעות הלוואי החיוביות של שאיבת שומן, אז לא פלא שמדובר בניתוח אשר יביא תועלת רבה והוא כה נדרש. בכתבה הבאה תוכלו לקרוא מידע חשוב על הניתוח ותדעו כמה עולה שאיבת שומן.

האם כל אחד יכול לעשות ניתוח לשאיבת שומן מהבטן?

התשובה היא כמובן לא, ניתוח שאיבת שומן לא מתאים לכולם. בין היתר הרשימה תכלול נשים שעברו היריון ונותר להן עור רופס, בעלי עור רפוי ומדלדל ועוד.

שאיבת שומן מהבטן מתאימה במיוחד לאלה אשר סובלים משומן מצטבר באזור הבטן וצמיגים, נשים לאחר הריון אשר לא מצליחות לחזור לגזרה חטובה, אנשים מבוגרים עם עודף משקל ושומן אשר מגביל אותם מפעילות גופנית וגם כאלה עם חוסר פרופרוציה אשר הגיע מנטייה גנטית תורשתית.

השיטות השונות לשאיבת שומן

השיטה המקורית של הניתוח מפעילה גלי אולטרא סאונד וקנולה רוטטת אשר ממיסה את השומן הלא רצוי ובעזרת החדרה של קנולה והפעלת משאבה מיוחדת. שיטה זו היא הפשוטה ביותר אך היא דורשת מאמץ רב מהמנתח.

שיטה נוספת לשאיבת שומן היא המסת השומן העודף עם אולטרא סאונד, דומה לטכניקה המסורתית אך בשיטה זו הקנולה מתחברת לגלי קול אשר ממיסים את השומן וגורמים לו לנזול לבקבוקי השומן. שימו לב שבשיטה זו ישנה סכנה לכוויות מהחום הרב של גלי הקול.

שיטת הקנולה הרוטטת מהווה את הטכניקה החדשה ביותר, והיא עושה שימוש ברטט של צינורית הקנולה ושוברת את רקמות השומן בגוף, ומאפשרת למנתח עבודה מדוייקת יותר ללא מאמץ פיזי כלל, בנוסף לעובדה שבשיטה זו הניתוח לרוב קצר יותר.

איך להתנהג אחרי הניתוח?

בתהליך ההחלמה לאחר ניתוח שאיבת שומן מהבטן חשוב לתת לגוף לנוח ולהבריא בצורה מלאה. את הביקורת הראשונית נבצע בדרך כלל לאחר שבוע מסיום הניתוח. ישנו מחוך אשר יעזור לנו להבריא בצורה נכונה, חשוב לנוח כמה שיותר, הרמת הרגליים תעזור ותיתן הרגשה נינוחה. תהליך ההחלמה יכול לקחת מספר ימים קצר, תוך 4-5 תוכלו אפילו לחזור לעבודה ולאחר כחודש תוכלו להתחיל לבצע פעילות גופנית וספורט. לאחר שבוע ממועד הניתוח תוכלו להתחיל בעיסויים אשר יעזרו לכם לחזור לתלם במהירות.

כמה עולה שאיבת שומן?

המחירים משתנים בין שיטה לשיטה, וכמובן בין מנתחים. המחירים עבור שאיבת שומן מהבטן יתחילו בעשרת אלפים שקלים ויגיעו עד ל20 אלף. בדרך כלל אזור המותניים והבטן התחתונה קטנה יעלו פחות, בעוד אזור הבטן הגדולה והאזור הגדול של המותניים יעלו בין 15 ל-20 אלף שקלים.

מומלץ להתייעץ עם מומחה בנושא לפני שמחליטים החלטות כלשהם, התשובות אשר נקבל מרופא מומחה לא תמיד יהיו זהות למחשבה הראשונית שלנו. בכל מקרה, אל תשכחו להמשיך וגם לאחר הניתוח להשקיע על הגוף שלכם, להתאמן ולשמור על עצמכם והבריאות שלכם.

המאמר באדיבות המנתח הפלסטי ד"ר לוי אברהם המתמחה בניתוחי שאיבת שומן.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן