כמה עולה שואב אבק תעשייתי

שואב אבק תעשייתי

שואב אבק תעשייתי הינו מוצר חובה באזורי תעשייה ובמפעלים

אחד מהמוצרים החשובים ביותר לתפקוד תקין של בית מלאכה או מפעל, הינו שואב אבק תעשייתי. בעת תהליך העבודה השגרתי, נפלטים לחלל החדר המוני חלקיקים קטנים, אשר חלקם עשויים להוביל לתחלואה ולפגיעה בבריאותם של העובדים עצמם.

שירותי הניקיון נועדו לצמצם את האבק אשר מצטבר במרחב העבודה, אך לעיתים אין בכוחם להתמודד עם הכמות האדירה של לכלוך הדורש מענה במהירות מספקת, ולכן אחראי המפעל מוותרים עליהם.

שואב אבק תעשייתי יכול להיות פתרון יעיל לבעיה זו. הוא מאפשר פינוי מסות אדירות של אבק ולכלוך מחלל החדר במהירות גדולה, ועוצמת השאיבה המרשימה שלו מבטיחה הסרה גם של חלקיקי לכלוך כבדים באופן יחסי. נוסף על כך, הגודל הפיזי שלו חוסך את הצורך לרוקן את המיכל, ומאפשר פעולה רציפה לאורך זמן.

מהו  טווח המחירים  

טווח המחירים של שואב אבק תעשייתי נע החל מ כ-150 ₪ לשואב תעשייתי פשוט לרכב  בעל הספק של 100 וואט, ויכול להגיע עד  למחירים של למעלה מ 15,000 ₪ למוצר משוכלל יותר בעל הספק של 1650 וואט.

 מחירו של שואב אבק תעשייתי תלוי במספר גורמים

  • עוצמת השאיבה: עוצמת השאיבה של שואב אבק תעשייתי תלויה במנגנון הפנימי שלו. מדובר בפרמטר המשמעותי ביותר למחיר השואב.
  • גודל המיכל וקיבולת: הקיבולת של שואב אבק תעשייתי משליכה באופן ישיר על מחירו. במידה ומדובר בצורך לנקות שטח גדול, או אזור מזוהם במיוחד כגון נגרייה, יש לשקול רכישה של שואב בעל מיכל רציני אשר יתאים לצרכים הספציפיים של העסק.

שואב אבק תעשייתי

חשוב לרכוש שואב אבק תעשייתי רק מחברה מובילה בשוק

הצטיידות בשואב אבק זה הינה חיונית לשמירה על בריאותם של העובדים במפעל. למרות זאת, חלק מהמנהלים בוחרים להימנע מהצטיידות במכשיר משיקול כלכלי. חשוב לזכור כי פעמים רבות שיפור התברואה והניקיון בשטח העבודה מוביל באופן ישיר לצמצום של ימי המחלה, ולהגברת קצב העבודה של הפועלים.

הקפידו לרכוש שואב אבק תעשייתי  רק מחברה מובילה בשוק, וכך תוכלו להבטיח לעצמכם מוצר איכותי לשנים רבות קדימה. אל תתפשרו על מוצר זול אשר אינו מתאים לצרכיכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן