כמה עולה שולחן מחשב

כיום כולנו עושים שימוש במחשבים, אשר דורשים לרוב גם שימוש בשולחן מחשב תואם. שולחן מחשב הינו שולחן המאפשר לנו לעשות שימוש במחשב נייד או נייח בצורה הנוחה ביותר, כאשר שולחנות אלו מאופיינים בשטח עבודה גדול למדי המאפשר שימוש במכשירים נוספים במקביל כגון מדפסת, סורק או אף מחברת. שולחנות אלו הפכו לחלק בלתי נפרד מחייהם של רוב האנשים, וכדאי לדעת מה משפיע על מחירם הסופי.
אז מה משפיע על מחירו של שולחן מחשב?
• גודל: שולחנות מחשב מגיעים במגוון רחב ביותר של גדלים, אשר משפיעים על מחירם. כאשר לוקחים שני שולחנות בעלי אותו עיצוב ומאותה איכות, אך בגדלים שונים, תצטרכו לשלם לרוב יותר עבור השולחן הגדול יותר, היות והוא נחשב למפנק ונוח יותר.

• עיצוב: שולחן מחשב הינו בין היתר פריט ריהוט עיצובי, אשר משפיע על עיצוב החלל בו הוא מוצב, ולכן ניתן למצוא שולחנות מסוג זה במגוון רחב ביותר של עיצובים. כמו בכל תחום אחר, גם כאשר בוחרים שולחן מחשב- ככל שהעיצוב יהיה מרשים יותר, כך יעלה מחיר השולחן.

• אלמנטים נוספים: לשולחנות מחשב נהוג להוסיף תוספות נלוות כגון מגירות, אזור למקלדת, מדף לכונן ועוד. תוספות אלו אינן מגיעות עם כל השולחנות, ולרוב יש להוסיף סכומים שונים בכדי להוסיף אותן לשולחן שבחרתם או לרכוש שולחן אשר מכיל כבר תוספות מסוג זה.

• חברה: כמו בכל תחום, גם בתחום שולחנות המחשב נוכל למצוא חברות מוכרות יותר וכאלו שפחות, וכמו בכל תחום, במידה ונבחר לרכוש שולחן מחשב מחברה מוכרת, נצטרך ככל הנראה גם לשלם סכום גבוה יותר עבורו.

שולחן מחשב

ניתן לראות כי ישנם גורמים רבים המשפיעים על מחירו הסופי של שולחן מחשב

בשל הגורמים השונים המשפיעים על מחירו של שולחן מחשב, נוצר טווח מחירים הנע בין 500-8,000 ₪, כאשר ניתן למצוא שולחנות אשר חורגים גם מטווח מחירים זה למעלה או למטה, ולכן קשה ביותר לחזות את מחירו הסופי של שולחן מסוים מראש, גם במידה ויודעים את כלל הפרטים המשפיעים על מחירו כגון עיצוב השולחן, גודלו, התוספות שלו והחברה המייצרת אותו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן