כמה עולה שיפוץ גירים אוטומטיים?

שיפוץ גירים אוטומטיים

הגיע הזמן לשפץ את תיבת ההילוכים של הרכב שלכם

הרכב שלנו מורכב מהרבה מאוד חלקים, שכל אחד מהם חשוב במידה רבה מאוד לתקינותו של הרכב ולנסיעה הבטוחה והחלקה שלכם בתוכו. כל אחד מהחלקים הללו בנפרד הוא אמנם חשוב מאוד, ורק כמערכת הרכב שלכם יכול לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר, אך ישנם חלקים שחשיבותם לתקינות הרכב שלכם ולבטיחות הנסיעה בו חשובה עוד יותר. אחד החלקים הללו הוא תיבת ההילוכים האוטומטית. ואמנם, חשיבותו של הגיר האוטומטי לא הופכת אותו לחסין מפני שחיקה ותקלה, ובמידה ודבר כזה קורה לנו ואנחנו מרגישים בשחיקה המצב הגיר האוטומטי, או חווים תקלה שקשורה אליו, אנחנו זקוקים לשירות מקצועי של שיפוץ גירים אוטומטיים. נבין בדיוק כמה עולה לנו שירות שכזה.

שיפוץ גירים אוטומטיים

כמה עולה שיפוץ גירים אוטומטיים, וממה המחיר הזה מושפע?

  • עלות שיפוץ גירים אוטומטיים – מדובר בהשקעה כספית לא מבוטלת, שתעלה לנו בכל מקרה כמה אלפי שקלים. ניגע באלטרנטיבה עוד רגע, אך קודם כל חשוב להבין כי שיפוץ איכותי ומקצועי של הגיר האוטומטי של הרכב שלכם, יושפע באופן ישיר מסוג הרכב, גודלו של הרכב, מצב הגיר וכמובן שגם שירות המכונאות אליו תפנו. לכל הפחות, המחיר שעליו אנחנו מסתכלים יהיה באזור ה-3,000 ₪, כשמצבים קריטיים יותר ברכבים פרטיים יגיעו גם ל-5,500 ₪. עבור רכבים גדולים יותר, מחיר השיפוץ יעמוד בממוצע על כ-6,000 ₪.
  • האם זה חייב לעלות כל כך הרבה? במצב שבו הגיר של הרכב שלכם מתקלקל או נשחק, שיפוץ הגיר תהיה האופציה האיכותית והזולה ביותר עבורכם. האלטרנטיבה, שהיא החלפה מלאה של הגיר האוטומטי, היא יקרה הרבה יותר, ויכולה גם לחצות את רף חמש הספרות בעלות ההחלפה וההתקנה.

כשזה נוגע לרכב שלכם, אל תתפשרו על איכות השיפוץ והתיקון

שיפוץ גירים אוטומטיים הוא לא שירות שאליו אתם פונים בכל יום, ובכל מקרה מדובר בהשקעה של אחת לכמה שנים ברכב שלכם. בהתחשב בכך, אל תתפשרו על איכות שירות התיקונים אליו אתם פונים, ותפנו רק לשירות מוביל ואיכותי בתחום שיפוץ הגירים האוטומטיים – לטובת האינטרסים שלכם ותקינותו האיכותית של הרכב שלכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן