כמה עולה שיפוץ מטבח? מחירים והסברים

שיפוץ מטבח

בעידן המתקדם של דורנו, בני אנוש מתרגלים מהר מידי לבית שבו הם חיים. אי לכך ובהתאם לזאת שיפוצים הוא סוג של פתרון נפלא עבורם. בכך מרוויחים שביתם שיפוץ מטבחנשאר שלהם אך משנה צורה ותלבושת וכך הגיוון, החידוש הוא רב. רבים מעוניינים בשיפוץ של המטבח מסיבות שונות. בחלק מהבתים המטבח כבר ישן, חלק מעוניינים בהרחבת שטח המטבח, במטבחים שונים הדיירים מעוניינים להוסיף עוד מקומות אחסון, אחרים מעוניינים באי במטבח, ואילו רבים מעוניינים בשיפוץ המטבח בדירה חדשה ושינוי של המטבח הסטנדרטי שבנה הקבלן בתוך הדירה. המדריך הבא יסייע לכם להעריך עלויות, ויסביר לכם בפירוט כמה עולה שיפוץ מטבח.

שיפוץ מטבח בכ- 10000 שקלים

התשובה לשאלה "כמה עולה שיפוץ מטבח?" היא אינדיבידואלית. כל אחד יכול להחליט לשפץ את המטבח על פי התקציב האישי שלו. אספנו בעבורכם שלוש אפשרויות תקציב לשיפוץ של המטבח, ואילו שינויים תוכלו לעשות במסגרת התקציב הזה. אלו מכם בעלי תקציב נמוך אשר אינם מעוניינים לבזבז סכום גדול יכולים לבצע במטבח מספר שינויים:

  • צביעה של דלתות המטבח אשר תעלה כ- 3000 עד 5000 שקלים.
  • החלפה של גופי התאורה אשר יכולים לשנות את האווירה במחיר של כ- 1000 שקלים.
  • החלפת הידיות בארונות המחיר הנע בין 300 ל – 1000 שקלים.
  • וגם החלפה של הריהוט במחירים שבין 400 ל – 1500 שקלים.

שיפוץ מטבח בכ- 50000 שקלים

אלו מכם אשר מעוניינים להשקיע קצת יותר בשיפוץ יכולים לבחור לעשות שינויים נוספים כמו:

  • החלפה של השיש במחיר של כ 800 – 1400 שקלים למטר.
  • שינוי של האריחים או החלפה של הברז בכיור בטווח מחירים של כ- 2000 עד 4000 שקלים.
  • וכמובן ניתן לרכוש מטבח חדש בשלמותו בחנויות הפשוטות יותר, במחיר של כ- 15000 עד 20000 שקלים.

כמה עולה שיפוץ מטבח יוקרתי?

בתשובה לשאלה "כמה עולה שיפוץ מטבח יוקרתי?" נענה כי אין סוף להוצאות ולסכומים אותם אתם יכולים לבזבז, הכל על פי בחירת הדיירים, והיכולות התקציביות של המשפחה. תוכלו להגדיל את שטח המטבח, להחליף את התשתיות, לרכוש את חומרי הגלם היוקרתיים ביותר למטבח, והיד עוד נטויה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן