כמה עולה שיקום דירה לאחר שריפה?

שיקום דירה לאחר שריפה

שיקום דירה לאחר צריך להתבצע באופן מקצועי

אם התרחשה שריפה בבית שלכם, הדבר החשוב ביותר והמרכזי ביותר שאנו מאחלים לכם הוא שהנזק הוא נזק ברכוש בלבד ושאיש לא נפגע. הסכנה המהותית ביותר של שריפה היא כמובן סכנת נפשות – ובמידה וכולם יצאו ללא פגע מהשריפה הזאת, הרי שמדובר ברע במיעוטו. עם זאת, כמובן שכל שריפה גורמת לנזק לא מבוטל גם בלי קשר לאבדות בנפש – ולאחר ההשתלטות על השריפה צריך להבין מה אומדן הנזק של הדירה, וכיצד לשקם אותה בצורה מלאה – מנזקי השריפה עצמה, מנזקי מים שנגרמו ממאמצי הכיבוי, ועוד.

מהי עלות שיקום הדירה במצב של נזקים בסיסיים בלבד?

חשוב מאוד להבין ששיקום דירה לאחר שריפה הוא לא מלאכה אחת אלא מכלול רחב של דברים שצריך לעשות, וכמובן שגם רמת החומרה משפיעה באופן נרחב על מחיר השיקום. ברמה הבסיסית ביותר, שיקום דירה לאחר שריפה עם נזקים אסתטיים בלבד לצבע הדירה ועבודות טיח בסיסיות בלבד, יעלה משהו כמו 10,000 ₪ בממוצע מקצה לקצה –לא מעט כסף, אבל סכום שבהחלט אפשר לעמוד בו.

שיקום דירה לאחר שריפה

במצבים של נזק רחב היקף, שיקום הדירה יכול לעלות הרבה מאוד כסף

אם ישנו נזק רחב היקף בעקבות השריפה – נזקי אש ונזקי מים בתשתיות המבנה, צנרת שקרסה וקירות שקרסו, תשתית חשמל לא פעילה שנשרפה ועוד – הרי שהתיקון הנדרש הוא כמובן תיקון יקר בהרבה. במצב זה, מדובר בשיקום ושיפוץ שיכולים להגיע עד לאזור של 400 אלף ₪ – וזו בדיוק הסיבה שבגינה חשוב מאוד לבטח את הדירה ואת תכולתה מפני מצבים כמו שריפות.

כשאתם יודעים כמה זה עולה ומבטחים את הדירה שלכם – אתם יכולים להיות מוכנים גם למצב הקשה הזה

הדבר החשוב ביותר שיכול לסייע במצבים קשים כמו שריפה בדירה הוא ידע – כשאתם יודעים מה מגיע לכם ויודעים כיצד לקבל את זה. שירותי שיקום מקצועיים מתמחים בכל מה שנוגע לשיקום מבנים ודירות לאחר שריפות והצפות, וחברת הביטוח תממן את מרבית היקף השיקום אם תפעלו נכון מבעוד מועד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן