כמה עולה שירותי גיזום עצים ופינוי גזם?

פינוי גזם עץ

פינוי גזם עץהאם יש לכם עץ או מספר עצים אשר צריכים לעבור בקרוב גיזום מקצועי? האם תרצו שהגזם יפונה במהירות לאתרים המורשים? אם כך, אתם צריכים כמובן ליצור קשר במהירות עם שירות מקצועי של גיזום עצים, אשר גם יוכל לפנות את הגזם. כמובן שאחת השאלות החשובות נוגעת למחיר של השירות. איך בכלל קובעים מחירון לעבודות מיוחדות כל כך? הנה כמה קריטריונים שלפיהם אפשר לשער מה יהיה המחיר המבוקש:

כך קובעים את המחיר לגיזום

  • גודל העץ – ראשית, יש לזכור כי המחיר נקבע בראש ובראשונה לפי הגודל של העץ, או אם לדייק לפי הגובה שלו. אין דומה גיזום של עץ בגובה של שלושה מטרים, לגיזום של עץ בגובה של 12 מטרים. ככל שהעץ גבוה יותר, כך עבודת גיזום היא מורכבת יותר – ולכן גם מחירי הגיזום יעלו בהתאם.
  • שירותים מיוחדים – יש מקרים שבהם יש לבצע את הגיזום של העצים בעזרת כלים מיוחדים, ובשיטות יוצאות דופן. כך למשל במקרה שבו חובה לבצע את הגיזום בעזרת ציוד סנפלינג (על עצים גבוהים במיוחד), או שמבצעים גיזום באמצעות מנוף סל (במקרה והגישה לענפים היא מסובכת יותר ויש צורך ברור במנוף שיסייע לכם). יש לשים לב שלרוב, מדובר על תוספת מסוימת למחיר הבסיסי שנקבע לפי הגודל של העץ כזכור.
  • סוג העץ – לא תמיד יש חשיבות בהכרח לסוג העץ בכל מה שנוגע לגיזום, אבל יש עצים ספציפיים שלגביהם זה כן משנה. כך למשל, לרוב יש מחירון נפרד לגיזום של דקלים שעבודות הגיזום שלהם נחשבות למורכבות יותר מרוב העצים האחרים.
  • פינוי הגזם – זה כמובן עוד שלב חשוב מאד בעבודה. המחיר של פינוי גזם תלוי כמובן בכמות הגזם, ובסוג המשאית שאיתה יפנו את הגזם. מעבר לכך, יש גם את שאלת המרחק של הנסיעה מהאתר עצמו שבו העבודות מתבצעות ועד לאתר שאליו מפנים את הגזם.

אז מהו טווח המחירים המקובל?

לרוב, המחיר הזול יחסית יהיה בטווח שבין 500 ל- 1,000 ש"ח, ומכאן יכול לטפס ככל שהעבודה היא יותר מורכבת וארוכה. המקרים המורכבים ביותר, יכולים גם להוביל ליותר מ- 3,500 ש"ח ליום עבודה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן