כמה עולה שירותי מנעולנות בקריות?

בכל הנוגע לשירותי מנעולן, אנו רואים הבדלים משמעותיים במחירים באזורים שונים. 

בתחומים רבים בחיים אנו רואים הבדלים בין המרכז לבין הפריפריה, כאשר לעיתים קרובות הבדלים אלו באים לידי ביטוי באופן כלכלי. גם בתחום שירותי המנעולנות אנו רואים הבדלים משמעותיים, כאשר מנעולן בקריות יגבה לרוב מחירים נמוכים משמעותיים מאלו שידרשו מנעולנים במרכז, וחשוב לדעת מה משפיע על מחיר עבודתו במידה והנכם מתגוררים באזור הצפון.

אז מה משפיע על מחיר שירותי מנעולנות בקריות?

• מיקום הבית: מנעולן בקריות אינו עובד כמובן רק בקריות, או רק בקריה אחת, אלא בכל אזור הצפון. כאשר הנכם נעזרים במנעולן בקריות, בדיוק כמו במקרים בהם נעזרים במנעולן מהמרכז, חשוב לקחת בחשבון כמה צריך המנעולן לנסוע בכדי להגיע אליכם, כאשר ככל שהבית שלכם ממוקם באזור מרוחק יותר ממיקומו הפיזי, כך ככל הנראה תדרשו לשלם יותר עבור שירותיו השונים, ובייחוד במידה והוא בא במיוחד עבורכם.

• סוג התקלה: מנעולנים יודעים כיום לפתור מגוון רחב ביותר של בעיות- מפתח תקוע, מנעול שבור, החלפת צילינדר, פריצת רכבים, פריצת כספות ועוד. כל בעיה דורשת גישה שונה, ידע מקצועי שונה, זמן עבודה שונה, שימוש בכלים שונים ועוד, ולכן אין עבודה אחת שזהה לאחרת. לאור האמור, ניתן לצפות כי יהיו הבדלים גם במחירים בין העבודות השונות, כאשר ברוב המקרים נראה כי ככל שהעבודה מורכבת יותר, כך יהיה עליכם לשלם עבורה יותר. כמו כן, ככל שעובדים על רכב או דלת אחרת יקרה יותר, כך גם עולה מחיר השירות.

• השעה ביום: מנעולנים רבים הן באזור המרכז והן באזור הקריות עובדים לאורך כל שעות היממה, ומציעים את שירותיהם בכל שעה שתזדקקו להם. למרות האמור, השירותים הניתנים בלילה נבדלים מהשירותים הניתנים ביום בכמה פרמטרים, כאשר החשובים ביניהם הינם הדחיפות והמחיר. ראשית, רוב המנעולנים בקריות לא מבצעים עבודות שאינן דחופות בשעות הלילה. שנית, על עבודות מסוג זה יש חשיבות גבוהה.

• בעל המקצוע: כמו בכל תחום בו נעזרים בבעלי מקצוע עצמאיים, גם בתחום המנעולנות אנו רואים הבדלים בין בעלי המקצוע השונים. מנעולנים שונים דורשים מחירים שונים בעבור שירותיהם כתלות בותק שלהם במקצוע, כמות העבודה שיש להם וכמובן עד כמה הם מוכרים בתחום, כך שכלל שנעזרים בבעל מקצוע מוכר ועסוק יותר, כך יש לשלם יותר עבור שירותיו. בתחום זה, לעיתים קרובות המחיר אינו מצדיק את עצמו, וניתן להיעזר גם במנעולן פחות מוכר בכדי להגיע לאותם תוצאות בדיוק.

ניתן לראות כי גורמים רבים משפיעים על מחירו הסופי של שירות של מנעולן בקריות

בשל הגורמים הרבים המשפיעים על מחיר שירותיו של מנעולן בקריות, אנו רואים כי נוצר טווח הנע בין 175-900 ₪ בו ניתן למצוא שירותים שונים, כאשר כמובן ישנם מקרים בהם נמצא שירותים יקרים יותר או פחות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן