כמה עולה שירותי נוטריון בירושלים

שירותי נוטריון

שירותי נוטריוןאיך יודעים מהי העלות של התייעצות עם נוטריון בירושלים?

ישנם מקרים שבו הינכם צריכים לפנות לנוטריון בכדי לקבל אישור ליפוי כוח שניתן לכם על ידי קרוב משפחה בכדי לטפל בנכסיו או בכדי לקבל אישור על צוואה שבו הורישו לכם רכוש רב. אישור זה נדרש מאחר שישנו צורך להוכיח כי החתום על המסמך עשה זאת בדעה צלולה ומהסכמה חופשית ולאמת את החתימה הקיימת בו. במידה אינכם בטוחים כמה עולה נוטריון בירושלים והאם המחיר שהציע לכם הנוטריון הוא הוגן? הנה מספר עצות שסייעו לכם להבין כיצד נקבע מחיר השירות והאם הצעת המחיר שקיבלתם ממנו הינה סבירה או מוגזמת.

כמה עולה נוטריון בירושלים וכיצד התעריף נקבע?

בעת פנייה אל הנוטריון חשוב לדעת כי העלות של השירותים המגוונים שניתנים על ידו משתנה בהתאם לסוג השירות שלו הינכם זקוקים, אך ישנו מחירון עם תעריפים קבועים שנקבע על ידי משרד המשפטים לכל שירות כזה שאליו מחוייבים כל הנוטריונים והינו מתעדכן כל שנה. זאת בהתאם לחוק תקנות הנוטריונים שבו נקבע כי חל איסור על הנוטריון לגבות מחיר עבור השירות שהינו גבוה או נמוך בהשוואה לתעריף שנקבע עבור שירותי הנוטריון. למשל טווח המחירים עבור אישור צוואה שנחתמה על ידי אדם יחיד נע בין 270 ל-290 ₪ ואילו אימות חתימת יחיד נע בין המחיר של 160 עד 170 ₪.

איך תדעו אם המחיר הנוטריון הציע לכם הוגן או מוגזם?

לאחר שקיבלתם הצעת מחיר מהנוטריון שעימו ברצונכם לעבוד, תוכלו בקלות לבדוק אם המחיר שהוצע לכם תואם לתעריף שירותי הנוטריון שנקבע על ידי משרד המשפטים. זאת באמצעות ביקור באתר של משרד המשפטים שבו מצוי המחירון המעודכן עם התעריפים לשירותים השונים והשוואה בינם לבין המחיר שהנוטריון הציע לכם על אותו השירות. במידה שתראו כי ישנה התאמה תוכלו להרגיש רגועים ובטוחים שהינו עובדים מול נוטריון מנוסה ובעל ידע מקצועי רב שיפעל מולכם בהגינות וביושר וייתן לכם שירות מדויק ואיכותי.

אז צרו קשר בהקדם עם משרדנו בכדי לתאם פגישה עם נוטריון בירושלים שהינו מקצועי ומנוסה ופועל בהתאם לתעריפים הקבועים על פי חוק בכדי לקבל שירות מקצועי ואמין במחיר הוגן.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן