כמה עולה שירותי שליחויות בפתח תקווה

מה מחירי שירותי השליחויות באזור המרכז?
אזור המרכז מבחינת גיאוגרפית הרבה פחות גדול מאזור הצפון והדרום. לכן, המחירים לשליחויות באוזר המרכז לרוב יהיו נמוכים יותר מאזור הצפון או הדרום. למשל, שירותי שליחויות מפתח תקווה לתל אביב יעלו פחות משירותי שליחויות מחיפה לנהריה למרות שמדובר על זמן נסיעה שיכול להיות קרוב מאוד זה לזה, נאמר 30-40 דקות, וזאת בגלל הממדים הקטנים יחסית של מרכז הארץ. כמו כן, המחיר יכול להשתנות מאוד בגלל התחרות וככל שהשנים עוברות יש יותר ויותר חברות שמצטרפות לשוק והתחרות הופכת את המחירים לנוחים יותר עבור הלקוחות.

מהן הפרמטרים שמשפיעים על מחיר השליחות?

• מעבר לעובדה שיש לכל חברת שליחויות בפתח תקווה את התעריף שלה, חשוב מאוד לבחון גם פרמטרים נוספים שמשפיעים על המחיר כאשר אחד הבסיסיים והמובנים ביותר מבניהם הוא כמובן המרחק שהחברה תצטרך לעבור. השליח בסופו של דבר צריך גם להגיע עד ביתכם וגם למסור את הפריט או המסמך לאדם אחר, באופן ידני ולהחתים אותו שהוא קיבל. ככל שהוא יעבור מרחק רב יותר הן בדרך אליכם והן בדרך אל היעד המבוקש, המחיר יעלה יותר.

• אם מדובר במסמך הרי שהמחיר לשליחות יהיה נמוך יותר מאשר פריט גדול או נפוח יותר. כמובן שיש גם תוספת על פריטים שבירים שיכולים לסבול מזעזועים ודורשים תשומת לב רבה יותר וכמובן אחריות על המשלוח מה שייקר את המחיר בדומה לשירותי הובלות, אך הגודל והנפח של הפריט משמעותיים יותר. הסיבה לכך היא שככל שמדובר על פריט גדול יותר כך הוא יתפוס את מלוא הנפח של תא המטען של השליח, מה גם שזה פרמטר נהוג במשלוחים.

• יש סוגי הובלות שונות והמחיר יהיה גבוה יותר גם לפיהן בלי קשר לפריט. למשל, יכול להיות שמדובר על משלוח אקספרס שצריך להגיע עוד היום או לכל היותר עד מחר באותה השעה ליעד, וזה מצריך תוספת שלעתים תהיה גבוהה פי 2 ואפילו פי 3 מהתעריף הרגיל בשל הדחיפות ופינוי העדיפות לטובת הלקוח. כמו כן, יש משלוחי מסמכים שמצריכים מהשליח לעמוד בתור ועל כך גם תצטרכו לשלם.

כמה עולים שירותי שליחויות בפתח תקווה?

שירותי שליחויות בפתח תקווה יכולים לעלות החל מ-30 שקלים למשלוח הכי פשוט שיש ובלי צורך מיידי במשלוח אקספרס ועד 100-200 שקלים עם מדובר במשלוח גדול יחסית שמחייב משלוח מיידי עוד באותו היום, וכמובן למקום שנמצא בפאתי העיר, למרות שאם מדובר רק בפתח תקווה הממדים לא ישפיעו באופן דרמטי על המחיר. בכל מקרה יש לבצע סקר שוק מעמיק בין כל החברות כדי להבין מהי החברה המשתלמת ביותר אך חשוב לזכור שלא רק המחיר הוא זה שקובע אלא גם איכות השירות, האמינות של החברה, הניסיון שלה וכן הלאה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן