כמה עולה שירות אבטחה?

קורס צילום מקצועי למתחילים

הצורך באבטחה איכותית הוא אחד הצרכים החשובים ביותר בחברה הישראלית של ימינו

אבטחה
אבטחה

אם ננסה, לרגע אחד, לחשוב על כמות המאבטחים היומית שבה אנחנו פוגשים על בסיס יום יומי ואפילו קבוע, נבין כי מדובר בכמות גדולה מאוד – מה שמעיד על כמה שמדובר באחד המקצועות החשובים ביותר בחברה הישראלית של ימינו. העובדות מדברות בעד עצמן, ובשנים האחרונות כבר ברור שמוסד כלשהו, בין אם מוסד חינוכי, עסקי, תעשייתי, מסחרי או פנאי – לא יכול להרשות לעצמו לחשוף את האנשים הרבים שבו לאיומים ביטחוניים שונים, ושירותי אבטחה מקצועיים ויסודיים הם חשובים במיוחד בהקשר זה. וממה מורכבת אבטחה איכותית? התשובה לשאלה הזו היא לא פשוטה כל כך, אך ברור כי שירות איכותי של אבטחה הוא שירות שקודם כל מורכב ממאבטחים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר, שכל אחד מהם נותן מענה איכותי עבור הצרכים הנקודתיים של האבטחה לאותו הלקוח – בין אם מדובר באבטחה מוסדית ובין אם באבטחה אישית וצמודה. לפני שניגע בכמה השירותים השונים בתחום זה עולים, נבין בדיוק כיצד נבטיח לעצמנו מקצועיות גבוהה בתחום – דרך שירות מוביל ואיכותי בתחום. את השירות הזה, של חברת אבטחה ברמה הגבוהה ביותר, נמצא אם נשקיע ונבחר בחברה שמציעה שירותי אבטחה מגוונים במיוחד, כך שנוכל לדעת שהמענה שלה לכל אחד מהם בנפרד הוא ברמה הגבוהה ביותר. המאבטחים של חברת האבטחה צריכים לעבור הכשרה איכותית ולהיות מיומנים ביותר בתפקידם בעת הצורך – וכך, מקצה לקצה, אנחנו מבטיחים לעצמנו אבטחה ברמה הגבוהה ביותר בפנייה לשירות מקצועי בתחום. כעת, נבין גם כמה זה עולה.

ממה מושפע המחיר של שירות האבטחה אליו אנחנו פונים, ומה טווח המחירים הממוצע בתחום?

  • שירותים שונים מתומחרים אחרת – מה שמשפיע על המחיר אותו נשלם על שירותי אבטחה שונים הוא כמובן סוג שירות האבטחה הנחוץ לנו. אבטחת אישים, לדוגמה, היא מקיפה וצמודה למשך זמן רב, במרבית המקרים גם מסביב לשעון – ולכן היא תעלה לנו יותר לשעה מסוגים אחרים של אבטחה. לעומת זאת, אבטחה מוסדית היא עבודה במשמרות שבדרך כלל גם לא מגיעה לשעות הלילה, ולעתים המאבטח בה אף אינו חמוש – ובמצבים שכאלה המחיר על שעת עבודה כמובן יורד. ישנה תוספת תשלום יחסית על כל עבודת אבטחה שמתבצעת בלילה או ביום שבת, וכעת נבין מהם סוגי האבטחה השונים וכמה יעלה לנו כל אחד מהם.
  • כמה זה עולה? אבטחה מוסדית (לובי) תעלה לנו לשעה עבור מאבטח מחיר שנע בין 40 ל-50 ₪ למאבטח לא חמוש, ועד 60 ₪ למאבטח חמוש. בשעות הלילה ישנה עלייה של 25% למחיר היום, וביום שבת ישנה עלייה של 50%. עבור אבטחת אישים, המחיר שנשלם יהיה בדרך כלל 100 עד 200 ₪ לשעת עבודה. אבטחת אירועים תעלה לנו בממוצע 45-60 ₪ לשעה למאבטח. אבטחת טיולים מקיפה, שנעה עם הטיול ונותנת מענה בשטח לכל צורך, עולה בממוצע בין 450 ל-600 ₪ ליום טיול, ולמעלה מכך אם מדובר גם בחובש.

בכל מה שנוגע לאבטחה, המחיר שנשלם הוא פחות משמעותי מאיכות השירות שנקבל

כאשר אנחנו פונים לחברת אבטחה ברמה הגבוהה ביותר, שמציעה לנו שירותי אבטחה מגוונים בהתאם לצרכים השונים שלנו ושל העסק שלנו, אנחנו צריכים לשים שיקולים של מחיר בעדיפות שנייה. את העדיפות הראשונה והחשובה ביותר צריכה לתפוס המקצועיות של אנשי האבטחה המגיעים אלינו – וכאשר המקצועיות הזו גבוהה, אנחנו יכולים להיות רגועים ולדעת שאנחנו נמצאים בידיים טובות, ושאפשר לעבוד, לטייל או ליהנות בראש שקט.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן