כמה עולה שירות אנדודונט מומחה

יישור שיניים לילדים

אנדודנט מוחה הינו רופא שניים אשר עבר התמחות בתחום טיפולי שורש. אם בעבר כל רופא שיניים ביצע במטופליו טיפולי שורש הרי שכיום ללא ספק מומלץ לגשת בנושא לרופא מומחה לנושא. אנדודנט מומחה מטפל במגוון בעיות בשיניים בעיות הקיימות בתוך השן, בעיות ברקמת מוך השן ועוד.

מי הוא אנדודנט מומחה

אנדודנט מומחה הוא רופא שיניים אשר לאחר שסיים את לימודי רפואת השיניים אש אורכים כשש שנים סיים גם שלוש שנות התמחות באנדודנטיה. בתום הלימודים על הרופא לעבור בחינות הסמכה, ובאם עבר אותם בהצלחה יקבל הרופא ממשרד הבריאות תעודה אנדודנטהמסמיכה אותו להיות אנדודנט מומחה. מומחה בתחום זה בקיא ומנוסה בטיפול בבעיות שונות בשיניים אשר מצריכות טיפול שורש, והוא עושה שימוש בטכניקות הטיפול המתקדמות ביותר ובחומרים החדישים ביותר.

מתי מומלץ לפנות למומחה לטיפולי שורש

גם בימינו אנו עדין רופאי שיניים כלכליים מבצעים טיפולי שורש, אך אין ספק כי אם קיימת בעיה המצריכה טיפול יותר מקיף, מומלץ לא להסתפק ברופא שיניים כללי ולפנות למומחה בנושא. דוגמא אחת היא בעיה בשן טוחנת. בעיה בשן זו גוררת לרוב טיפול מורכב יותר. דוגמא שניה הינה בעיה אשר נוצרת בשן קדמית. כמו כן בעת מצבים בהם מתרחש פגיעה באזור מוך השן, מומחה יוכל לסייע ולפתור את הבעיה ביתר קלות ובצורה מקצועית. מוך השן עשוי להיפגע כתוצאה מדלקת שלא טופלה והחריפה והדבר גורר בעקבותיו כאבים עזים למטופל. במרבית הפעמים באם קימת בעיה מורכבת, יפנה רופא השיניים הכללי את המטופל לשירות של מומחה לטיפולי שורש.

עלויות

קיימים פערים בין עלות טיפולי שורש שונים, תלוי רמת המומחיות של האנדודנט, מיקום המרפאה בארץ, מורכבות הטיפול וכדומה.

  • טיפול שורש בתעלה 1 יעלה בטווח המחירים של חמש מאות שקלים ועד אלף חמ משאות שלקלים.
  • טיפול שורש בשתי עלות יעלה בממוצע אלף ומאתיים שקלים.
  • טיפול שורש שלוש תעלות עולה בין שבע מאות לאלף תשע מאות שלקים.
  • חידוש טיפול שורש תעלה אחד – עולה בין 700 שקלים ל- 1,700 שקלים
  • חידוש טיפולי שורש 2 תעלות – 800 ₪ ועד 1,90 ₪
  • חידוש טיפולי שורש 3 תעלות – 300 שלקים ועד 2,100 שקלים.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן