כמה עולה שירות הסעות למפעלים?

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה שירות הסעות למפעלים בישראל:

חברת הסעות מציעה שירות ייחודי לבעלי מפעלים. במסגרת השירות ניתן לתאם תחבורה נוחה עבור העובדים, אך כדאי עוד לפני כן להכיר את הפרמטרים המשפיעים על המחיר. 
שירותי הסעות ניתנים עבור לקוחות פרטיים ועסקיים. אחד השירותים המומלצים פונה לבעלי מפעלים ובמסגרתו מציעות חברות פרטיות הסעה לעובדים. ההסעה מתואמת מראש ותוך עמידה מדויקת בלוח הזמנים. אפשר להחליט על נקודות איסוף והורדה, על מסלול נסיעה ועל כמות העובדים. הסעות למפעלים חוסכות זמן עבור העובדים והן גם מציעות יתרונות למעסיק. בזכות שירותי הסעות אין צורך בעמידה בפקקים, חיפוש אחר חנייה או עיכוב בשעות העבודה.


כדאי לקבל המלצות על חברות המציעות שירותי הסעות ולבדוק האם השירות מתאים לצרכי המפעל. ראשית, יש לתת עדיפות לחברה מנוסה עם צי רכבים גדול. רק צי רכבים כזה יכול למנוע איחורים ולהציע פתרונות למצבי חירום. שנית, רצוי לקבל המלצות מלקוחות קודמים או קולגות. אפשר לעשות זאת באמצעות קריאת חוות דעת אובייקטיבית באתרי האינטרנט, או יצירת קשר עם נציגי החברה. לבסוף ניתן להשוות בין מחירי הסעות והעלות הממוצעת בענף.

פרמטרים המשפיעים על מחירי הסעות למפעלים:

א. מרחק – ככל שמרחק ההסעה גדול יותר, כך צפוי המחיר לעלות. יש להבחין בין שירות הסעות עירוני ובין עירוני. הרבה מפעלים נמצאים מחוץ לעיר והם מחייבים הקצאה של הסעה ייעודית. מבחינת המעסיק, מרחק גבוה ידרוש תוספת מחיר של 10%-20% בממוצע. המרחק הסטנדרטי והמקובל הוא עד 15 ק"מ.
ב. סוג הרכב – אפשר לבצע הסעות עם אוטובוס, מיניבוס ומידיבוס. את הרכב בוחרים לפי כמות העובדים שאמורים להגיע למפעל בהסעה. ככל שהרכב גדול יותר ובמפעל מועסקים יותר עובדים, כך צפוי המחיר לעלות. בנוסף, ניתן להחליט על זמני הסעות שונים וכך להחליף אוטובוס גדול של 53-55 מקומות במיניבוס של עד 16 מקומות בלבד.
ג. מספר כיוונים – לא כל המעסיקים מעוניינים לתאם שירותי הסעות לשני כיוונים. יש מעסיקים המציעים את השירות רק בשעות הבוקר, ולחילופין אחרים יכולים לתאם אותו לסוף יום העבודה ולשעות הערב.

ThinkstockPhotos-136478946 (Custom)

 

 

 

 

 

טווח מחירים:
חברת הסעות גובה בממוצע 120-350 ש"ח עבור הסעות עובדים למפעל במיניבוס סטנדרטי. הסעה דומה במידיבוס תעלה 140-400 ש"ח והסעה באוטובוס תעלה 250-800 ש"ח. הסעת עובדים במונית גדולה תעלה 100-250 ש"ח והסעת עובדים בואן תעלה 100-250 ש"ח. עם זאת, המחירים לעיל הם עבור שירותי הסעות חד פעמיים. זהו שירות יקר יותר שניתן לצמצם בעלותו בעזרת תיאום הסעות קבועות.
המחיר לכיוון אחד להסעה קבועה באוטובוס לעד 50 עובדים תעלה 280-400 ש"ח. המחיר לכיוון אחד להסעה קבועה בואן ל-10 עובדים יהיה 130-300 ש"ח והמחיר להסעת עד 20 עובדים במיניבוס הוא 180-320 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן