כמה עולה שירות הסעות לתיירים?

הסעות לתיירים

שירותי הסעות לתיירים ניתנים על ידי חברות מקצועיות בכל רחבי הארץ והם מתאימים לקהל יעד מגוון. תיירים למשל יכולים להשתמש בשירות הזה מיד אחרי שהם נוחתים בנמל התעופה בן גוריון. היתרון של השירות עבור תיירים הוא חיסכון בזמן, בכסף ובמשאבים וכמובן אפשרות לתכנן טיול מושלם בארץ הקודש בלי לשכור רכב או להיות תלויים בתחבורה ציבורית. מעבר לכך, תפקידה של חברת הסעות הוא להעמיד לרשות התיירים נהג מנוסה שדובר את השפה.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש מספר גורמים בולטים שקובעים את המחיר של הסעות לתיירים בהשוואה לשירותי הסעות אחרים:

א. סוג הרכב – הפקטור העיקרי שקובע את המחיר של שירותי הסעות הוא סוג הרכב. ככל שהרכב שבו משתמשים בשביל הסעות תיירים גדול יותר, כך צפוי המחיר של השירות לעלות. את ההבדלים ניתן לראות באופן ברור בין הסעות שמתקיימות באוטובוסים לבין הסעות במיניבוסים, מיניבוסים או ואן.

ב. מרחק נסיעה – אי אפשר לקבל הצעת מחיר מסודרת על הסעה בלי להחליט לאן נוסעים. מרחק הנסיעה מאפשר לחברת הסעות לבצע את התמחור בצורה מדויקת ולמנוע עוגמת נפש מהתיירים. ברוב המקרים הנסיעה היא לאתרי תיירות פופולאריים בירושלים, בחיפה, בים המלח ובתל אביב, אך יש מקרים שבהם הנסיעות ארוכות יותר לאילת או לחרמון.

ג. משך זמן – קבוצת תיירים יכולה להחליט האם להשתמש בשירותי הסעות באופן ספציפי וכדי להגיע לאתרים מסוימים בלבד, או לשכור את הרכב לתקופה ארוכה יותר. משך הזמן משפיע על המחיר ועל מספר הנהגים שילוו את הקבוצה.

ד. עונות השנה – בעונות תיירות עמוסות כמו הקיץ יש ביקוש גבוה לשירותי הסעות ולכן המחיר עולה. לעומת זאת, בעונות המעבר ובתקופת החורף המחיר עשוי לרדת. הפערים מגיעים לעשרות אחוזים ולכן כדאי להתחשב בהם לפני שמזמינים את השירות.

הסעות לתיירים

טווח מחירים

השכרת אוטובוס ליום למרחק של עד 200 ק"מ תעלה 1,800-3,000 ש"ח והשכרת רכב דומה למרחק של 400 ק"מ תעלה 3,000-4,500 ש"ח. נסיעה מאזור גדרה עד חדרה תעלה 3,500-6,000 ש"ח כאשר משתמשים באוטובוס, לעומת 2,000-5,000 ש"ח במיניבוס.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן