כמה עולה שירות ניקיון בסנפלינג?

ניקיון בסנפלינג
ניקיון בסנפלינג
ניקיון בסנפלינג

חברת ניקיון יכולה להציע שירות מיוחד המבוסס על סנפלינג. במאמר הבא נסביר כמה עולה ניקיון בסנפלינג ונציג את הפרמטרים המשפיעים על המחיר

ניקיון בסנפלינג הוא שירות ייחודי שמטרתו טיפול בחלונות וזגוגיות. הוא ניתן עבור בתים או משרדים בקומות גבוהות, אך יכול להתאים גם בבתים פרטיים וכאשר אין נגישות בטוחה לחלק החיצוני של החלון. חברות ניקיון המציעות שירות עם סנפלינג נדרשות להעסיק אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים. ניקיון באמצעות סנפלינג הוא פעולה קשה ומסוכנת הדורשת הקפדה על שורה ארוכה של כללי בטיחות. עובדי החברה עוברים קורס גלישת סנפלינג של משרד התמ"ת ועליהם להיות בעלי הכרה מטעם משרד העבודה. יתרה על כך, חוק משנת 2008 מחייב כל עובד המעורב בעבודות בגובה לקבל הסמכה לכך.

שירותי ניקיון חלונות בסנפלינג מתאים כאמור עבור המגזר הפרטי, העסקי והציבורי אולם הוא נפוץ במגדלי יוקרה. באמצעות ניקיון מן הסוג זה אפשר להבריק חלונות וזגוגיות ולהחזיר להם את המראה החיוני. השירות ניתן לכל אורך השנה והוא פופולארי בעיקר בעונות מעבר. במידה ומעוניינים לבצע את הניקיון בחורף, יש להימנע מהפעלת חבלי סנפלינג במזג אוויר סוער או גשום.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש מספר גורמים שעוזרים לחברת ניקיון להחליט כמה עולה השירות:

א. כמות העובדים – רוב החברות נמנעות מהפעלת עובד בודד במהלך הענקת שירותי ניקיון בסנפלינג. לא משתלם לחברת ניקיון להוציא לשטח עובד אחד שיצטרך להתמודד עם כל החלונות. פריסת הציוד, אמצעי האבטחה והפיקוח אחר שירותי ניקיון בסנפלינג מקבלים ביטוי כלכלי רק במידה ויש צוות עובדים הפועל באופן סימולטני. מצד שני, ככל שכמות העובדים עולה כך צפוי גם מחיר השירות לגדול.

ב. חומרי הניקיון – כמות החומרים וסוג חומרי הניקיון בהם משתמשים משפיעים באופן ישיר על עלות השירות. יש חלונות וזגוגיות הדורשים חומרי ניקיון ייעודיים, לעומת מגדלי משרדים או מבנים משותפים בהם ניתן להסתפק בחומרים זולים יותר. בכל מקרה, רצוי לברר מראש מהם חומרי הניקיון בהם משתמשת החברה ולא להתפשר על איכותם.

ג. ימי העבודה – לרוב ניתן לסיים ניקוי בניין של עד 10 קומות ב-2-3 ימי עבודה בלבד. השערה זו אינה לוקחת בחשבון את תנאי מזג האוויר, דרישות מיוחדות של הלקוח או כמות הקומות, החלונות וכן הלאה.

טווח מחירים

כפי שניתן לראות, אין דרך חד משמעית לקבוע כמה עולים שירותי ניקיון בסנפלינג. עלות של 12-20 ש"ח למ"ר נחשבת ממוצעת ומקובלת עבור ניקוי חלונות בגובה, אולם עם צוות של מעל 5 עובדים, חומרי ניקיון איכותיים ומשך עבודה של שבוע ומעלה עשויה חברת ניקיון לגבות גם 20-40 ש"ח למ"ר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן