כמה עולה שירות סריקת תמונות ישנות?

שירותי סריקת תמונות ישנות מתאימים עבור קהל יעד מגוון. רבים בוחרים בשירות הזה בתור פתרון לתמונות ישנות המפוזרות ברחבי הבית, או לקראת מעבר דירה, שיפוץ וארגון מחדש. אחרים יכולים להעביר תמונות ישנות לסריקה ליצירת מצגת או הקרנת סרט. תמונות סרוקות שומרות על איכותן והן לא דורשות שום סוג של טיפול.

הסריקה מתבצעת לקובץ בפורמט ידידותי למחשבים ניידים ונייחים וניתן לגשת אליהם מכל מקום. בתי דפוס המציעים שירותי סריקת תמונות נמצאים ברחבי הארץ והם משתמשים במכשור חדיש. הסריקה מאפשרת הענקת יחס אישי ומותאם לצרכי הלקוח, השירות כולל איסוף של התמונות מהבית והחזרת החומרים והתוצר הסופי וניתן גם לתאם עבודות גרפיקה לתיקון כתמים, צבע והשלמת תמונה.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש שלושה גורמים עיקריים הקובעים כמה עולים שירותי סריקת תמונות ישנות?

א. אלבומים או שקיות – שירותי סריקה של תמונות באלבומים יקרים יותר משירותי סריקה של תמונות בשקיות. הסיבה לכך היא הצורך בהוצאת התמונות מתוך האלבומים והשבתם בסדר המקורי.

ב. כמויות – עדיף לרכז בקשות לסריקת תמונות ישנות תחת קורת גג אחת וכך לצמצם את ההוצאות. כמות של 1,000 תמונות ומעלה נסרקת במחיר נמוך יותר מכמות קטנה.

ג. שירותים בתשלום נוסף – נגבה תשלום נוסף עבור שירותים מיוחדים כגון סריקה ברזולוציה גבוהה, החייאת תמונות בעזרת שיפור צבע וניגודיות, שיקום תמונות מוכתמות או קרועות ומתן עותקים נוספים על גבי דיסקים.

טווח מחירים

סריקה ברזולוציה בסיסית ובכמות של מעל 1,000 תמונות באלבומים תעלה 600-700 ש"ח, לעומת סריקת תמונות בשקית בכמות דומה שתעלה 400-500 ש"ח. בכמויות קטנות גובים 1-2 ש"ח לכל תמונה עד 200 תמונות ו-0.5-1 ש"ח לכל תמונה נוספת. סריקה ברזולוציה גבוהה תעלה 200 ש"ח והחייאה ושיקום יעלו 20-70 ש"ח לתמונה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן