כמה עולה שירות צילום קווי ביוב?

סולם

שירות צילום קווי ביוב מתבצע במטרה לאבחן צנרות. הוא מחייב בחירת אנשי מקצוע מנוסים שמכירים את התחום והשוואת מחירים מסודרת. את ההשוואה רצוי לערוך על פי פרמטרים כמו מצב הצנרת, מורכבות העבודה ואופי המצלמה שבה משתמשים

צילום קווי ביוב מבוצע עם מצלמות זעירות. המצלמות מוחדרות אל קווי הביוב והן מספקות מידע אמין על בעיות צנרת נפוצות. בעזרת המצלמות ניתן לזהות את מוקד התקלה ולטפל בגורמים ולא רק בסימפטומים. המצלמות חוסכות את הצורך בשבירת קירות, הרמת מרצפות או שיפוץ כללי. השירות ניתן על ידי אינסטלטור מקצועי שתפקידו לסרוק את הצנרת ולאתר את המקור לבעיה. נהוג להזמין את השירות בשל סתימה או כל נזילה בצנרת.

האפשרות להחדיר מצלמה זעירה על גבי כבל מיוחד לתוך צנרת הביוב ואל מעמקי האדמה משנה לחלוטין את תחום האינסטלציה. ראשית, המצלמה מאפשרת איתור מהיר של הבעיה שגורמת לריחות לא נעימים ולירידה בתפקוד הצנרת. שנית, המצלמה משדרת בזמן אמת והיא מאפשרת למפעיל לדעת לאיזה מרחק הוא הגיע. ניתן גם לתעד את הצילום על מנת להשתמש בו לצרכי ביטוח או הגשת תביעה.

צילום קווי ביוב

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה שירות צילום קווי ביוב:

א. מצב הצנרת – צילום של צנרת ישנה יעלה יותר מצילום של קווי ביוב בצנרת חדשה. הסיבה לכך היא שבצנרת ישנה יש שורה ארוכה של בעיות שעלולות לעכב את הצילום. מצב הצנרת משפיע לא רק על מחירם של שירותי צילום קווי ביוב, אלא גם על אופי הטיפול בבעיה.

ב. מורכבות העבודה – יש הרבה דרכים לבצע את הצילום ולאתר את מוקד הנזילה או הסתימה. יחד עם זאת, אנשי מקצוע גובים את המחיר על פי מורכבות העבודה. רוב אנשי המקצוע יעדיפו לגבות מחיר נמוך על עבודה פשוטה, אך לגלם את השעות הנדרשות מהן בעבודה מורכבת דווקא במחיר גבוה. לכן כדאי לקבל הצעת מחיר מסודרת מכמה אינסטלטורים ורק לאחר מכן לקבל את ההחלטה.

ג. סוג המצלמות – אפשר להשתמש בסוגים שונים של ציוד כדי לבצע צילום קווי ביוב. ככל שהמצלמה יותר משוכללת, מדויקת ומהירה, כך עלות השירות תגדל. מבחינת הלקוח, השאלה החשובה היא האם האינסטלטור מתחייב לתוצאות והאם הוא יכול להשתמש בהן על מנת להמשיך בטיפול יסודי בצנרת.

טווח מחירים

העלות הממוצעת של החדרת מצלמה מיוחדת לתוך צנרת הביוב עומדת על 750-1,000 ש"ח. בבתים ישנים היא עשויה לעלות 1,200 ש"ח ומעלה, בעוד בדירות חדשות מקבלן עלותה תהיה נמוכה יותר.

בכל מקרה, מורכבות העבודה היא הפקטור העיקרי שמשפיע על הצעת המחיר. רצוי להשוות כמה שיותר מחירים ולשמוע המלצות על אנשי מקצוע. אפשר לפגוש אותם בדירה ולבקש התחייבות לדוח ממצאים מסודר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן