כמה עולה שירות קיטרינג אסאדו לאירועים בבית?

אסאדו

קיטרינג אסאדו לאירועים בבית יכול להבטיח חוויה בלתי נשכחת לכל האורחים והמוזמנים. זהו שירות קייטרינג על טהרת התפריט הבשרי, כאשר הדגש הוא על צלייה במקום של נתחי אסאדו מצוינים. ניתן להזמין את שירותי הקייטרינג לאירועים משפחתיים כמו ימי הולדת, לשלב אותם באירועים גדולים יותר כמו חתונות או להתפנק עם אירועים מיוחדים אחרים.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שיקבעו כמה עולה קיטרינג אסאדו לאירועים בבית:אסאדו

א. כמות מינימאלית – חברת קייטרינג לא יכולה להציע את שירותיה לאירועים קטנים מדי ולכן יש כמות מינימאלית להזמנה. ברוב האירועים המחיר נקבע לפי הזמנת 50 מנות לפחות. המחיר כולל עריכה ושירות והוא אידיאלי עבור אירועים כגון שבת חתן, אזכרה וכדומה.

ב. מבחר מנות – חברת קיטרינג אסאדו לאירועים בבית קובעת את המחיר בהתאם לתפריט שנבחר על ידי הלקוח. המשמעות היא שלא כל מנה מתומחרת בנפרד, אלא לפי התפריט הכללי. זו הסיבה בגללה תפריט עם מבחר מנות גדול יעלה יותר בהשוואה לתפריט עם מגוון בסיסי בלבד, בלי קשר לכמה מנות ייבחרו על ידי האורחים במהלך האירוע.

ג. מגשי אירוח – גם באירועים ביתיים ניתן לשלב קבלת פנים עם מגשי אירוח. בעל האירוע מחליט האם לקיים את קבלת הפנים בתוך חלל הפנים או בחצר, אבל עליו להתייעץ עם נציגי חברת הקייטרינג לגבי סוג מגשי האירוח המתאימים לסיטואציה.

עם זאת, חשוב לזכור שבכל הנוגע לשירותי קיטרינג אסאדו לאירועים בבית ניתן להציע את הבשר רק בחוץ. צליית האסאדו מחייבת שימוש במקום פתוח ומאוורר שבו ניתן להציב את הכלים והמטבח.

טווח מחירים

קיטרינג אסאדו לאירועים בבית יעלה בממוצע 75-180 ש"ח למנה, בהזמנה של מינימום 50 מנות בלבד. לצורך השוואה, קייטרינג של אוכל עממי עם מבחר מנות מצומצם יעלה 40-90 ש"ח למנה וקייטרינג לבר מצווה יעלה 100-250 ש"ח למנה ללא מחיר האולם. קייטרינג חלבי עם תפריט שונה לחלוטין יעלה 60-100 ש"ח למנה, כולל עריכה ושירות וכמובן ללא מחיר האולם. לבסוף, קייטרינג בשטח יעלה 70-150 ש"ח.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן