כמה עולה שירות קייטרינג לאזכרות ולימי שבעה?

קייטרינג

קייטרינגאם נפטר אדם אשר קרוב ללבכם, לצד הצער הגדול, הרי שיש לזכור שעליכם לארגן גם את ימי השבעה. כמו כן, לאחר חודש יש לארגן את יום ה 30 לפטירתו, ובכל שנה, אתם כמובן מעוניינים לציין את האזכרה. באזכרות ובימי השבעה, הבית קולט לא פעם עשרות ואף מאות אנשים. אתם כמובן, לא צריכים להיות טורדים בהכנת האוכל עבור האורחים – ולכן נהוג לפנות לחברת קייטרינג אשר תסייע לכם. חברות הקייטרינג מצדן מתחשבות במצב כמובן, ומציעות מחירים הוגנים.

מה משפיע על מחירי הקייטרינג?

  • המנות – קודם כל, השאלה היא איזה קייטרינג יוגש במהלך השבעה והאזכרה. לרוב, באירועים הללו, מאחר שהם מתרחשים בתוך הבית, והעיקר שבהם איננו בהכרח הארוחה עצמה, נהוג לפנות לקייטרינג שמציע אוכל ביתי, ולא לקייטרינג שמציע מנות יוקרה בהכרח. האוכל הביתי הוא כמובן בתמחור זול יותר.
  • הגשה או בופה – האם תרצו שבמהלך שבעה יהיה צוות של מלצרים אשר יגיש את האוכל לאורחים שלכם, או שתעדיפו פשוט לקבל את כל המנות מראש, כאשר האורחים יוכלו לגשת ולקחת את האוכל לצלחת? שירותי מלצרות, כמובן יכולים להוסיף עלות נוספת למחיר.
  • כמות – כמובן שגם כמות האוכל המוזמן, תשפיע על המחיר הסופי. רוב חברות הקייטרינג מתמחרות את השירות לפי מנה, כך שיש להכפיל את המחיר למנה בכמות שתזמינו. כדאי תמיד להזמין כמות גדולה יחסית, בכדי שכל אורח שיבוא לכבד את זכר האדם שחשוב לכם – גם יוכל לקבל מנה מספקת של אוכל.

להצעת מחיר לקייטרינג כשר לחצו כאן

אז מה המחיר הסופי?

המחיר המקובל למנה עיקרית ממוצעת באזכרות ושבעות, נע לרוב בין 20 ל 60 ש"ח למנה. כמו כן, אם מדובר על פלטות של מזון אשר מוגשות (פלטת ירקות, סיגרים, נקניקים, גבינות, וכיו"ב), אזי מחיר הפלטה נע בין 150 ל 300 ש"ח – תלוי בגודל ובסוג הפלטה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן