כמה עולה שלט חוצות?

חשיבות השילוט האיכותי עבור העסק שלנו היא חשיבות גדולה מאוד כיום

כל עסק שמכבד את עצמו משקיע בשילוט איכותי עבור העסק. מדובר בעובדה קיימת שאין עליה עוררין, ואנחנו לא צריכים ללמד אתכם את אחד השיעורים הראשונים בכל סמינר שיווק – אם אתה לא קיים כלפי חוץ ואם לא רואים את העסק שלך כשמסתכלים מבחוץ, אתה כנראה באמת לא קיים. העסק שלנו צריך שילוט איכותי, ואין כל הבחנה בין עסקים זעירים וחנויות קטנות ובין עסקים מסחריים מהשורה הראשונה.

שילוט איכותי הוא שילוט שמבהיר לכל לקוח – עבר, קיים או פוטנציאלי, שמדובר בעסק רציני שמכבד את עצמו ואת הלקוחות שלו, והחזות החיצונית שלנו היא משמעותית מאוד עבורנו מתוך הרצון שלנו להראות את העסק שלנו ולמשוך לקוחות נוספים.

עם זאת, כמובן ששילוט איכותי לא יכול להגיע בחינם, ובשביל ליצור את השילוט האיכותי ביותר בשביל העסק שלנו צריך לפתוח את הארנק. הדבר נכון פי כמה וכמה אם אנחנו רוצים ליצור שלט חוצות, שכן שלטים מסוג זה הם הבולטים ביותר שניתן לתכנן ולבנות, והם מייצגים את העסק שלנו בצורה הבולטת ביותר. השאלה הברורה היא פשוט כמה זה עולה.

כמה עולה שלט חוצות, וכמה עולים סוגים אחרים של שלטים? האם ישנן הוצאות נוספות בתחום השילוט?

  • שלטי חוצות הם לא הוצאה מבוטלת בשום צורה. כמובן שלא כל שלט חוצות הוא השלט המפורסם הניצב על נתיבי איילון, אך בכל זאת בשביל להגיע לשלט חוצות בגודל יפה ובמיקום איכותי אנחנו נצטרך לפתוח את הארנק בצורה משמעותית מאוד. השלט המפורסם במחלף ההלכה עולה לגוף המפרסם באמצעותו (כרגע מדובר ברשת הביגוד פוקס) כ-120 אלף שקל בחודש. המחיר של קיר ממוצע שעליו אנחנו רוצים להניח שלט חוצות בישראל נכון להיום הוא כ-30 אלף שקלים.
  • ברור מאליו שלא כל עסק יכול להרשות לעצמו הוצאה על שלט חוצות בסדר גודל שכזה. אם אתם משתייכים לרוב העסקים שלא יכולים להרשות לעצמם הוצאה שכזו, כמובן שישנן אפשרויות רבות אחרות של שילוט, וכמובן שבכל מקרה עליכם להשקיע בשילוט של העסק שלכם כלפי חוץ במיקום העסק. את זה עושים עם שירות מקצועי של יצירת שלטים, כשהעיצוב הגרפי של שילוט שכזה עולה לנו בין 500 ל-1,500 ₪, ומחיר השלטים יכול לנוע בין עשרות שקלים בודדים לשלט PVC פשוט, ל-11,000 ₪ לשלט לדים מואר, אלקטרוני ואיכותי.
  • יצירת השלט היא לא ההוצאה היחידה שלנו בתחום השילוט. אגרת שילוט ממוצעת בתל אביב נעה בין 200 ל-500 ₪ בחודש בהתאם למיקום ולגודל השלט, כאשר עבור שלט אלקטרוני נשלם בממוצע 2,000 ₪ לשנה.

בהתחשב בהוצאה שהיא גם כך גבוהה, אנחנו צריכים להשקיע בשילוט איכותי במיוחד

הוצאה על שלטים היא בכל מקרה לא הוצאה קטנה. אם אנחנו כבר פותחים את הארנק באופן חד פעמי ומשקיעים בשלטים עבור העסק שלנו, לפחות כדאי להשקיע בשילוט איכותי שישווק אותנו בצורה הטובה ביותר לאורך זמן.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן