כמה עולה שלט לעסק?

פתרונות שילוט מוארים משדרגים את העסק ועוזרים לו לייצר בולטות ונוכחות. במאמר הבא נציג את הפרמטרים המשפיעים על המחיר ואת המחירון המקובל בענף

עסקים בכל רחבי הארץ משתמשים בפתרונות שילוט לצרכים רבים. פתרונות מן הסוג הזה מתאימים לצורך העברת מסר שיווקי, פרסום מבצעים והטבות או מתן אינפורמציה ללקוחות פוטנציאליים. יחד עם זאת, בשנים האחרונות חלה מהפכה בתחום. כתוצאה מהתקדמות טכנולוגית מרשימה ניתן כיום לייצר פתרונות שילוט מוארים.

היתרונות של שלטים מוארים הם יצירת נוכחות ובולטות, הדגשת ערך מוסף של העסק והנעה לפעולה. התאורה הופכת את העסק למקום מזמין לכל אורך שעות היום וללא תלות בשעה או בתנאי מזג האוויר. ניתן להשתמש בפתרונות מן הסוג הזה ברחוב ראשי, במרכזי קניות ועוד. בעלי עסקים מעדיפים להשתמש בפתרונות מוארים כדי לקדם מכירות ולשפר את התדמית. הם יכולים לבחור היום מבין מגוון סוגי תאורה ולהדגיש גם אלמנטים בעיצוב ובאסתטיקה.

כמה עולה שלט לעסק

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים הקובעים כמה עולים שלטים מוארים לעסקים קטנים, בינוניים או גדולים:

א. חומרי הגלם בהם משתמשים – בעל העסק יכול לבחור את חומרי הגלם המתאימים עבורו. האפשרויות הזולות הן שימוש בפח, אלומיניום או ברזל מגולוון, בעוד האפשרויות היקרות כוללות שימוש בזכוכית. חומרי הגלם משפיעים על משך תהליך הייצור ועל עלותו. כדאי להביא בחשבון את המיקום המיועד וכך לבחור חומרי גלם עמידים ונוחים להתקנה.

ב. אגרה שנתית – בעלי עסקים נדרשים לשלם אגרה שנתית לעירייה. מחיר האגרה משתנה בהתאם לגודל הפרסום, אך הוא כולל את המתקן או המסגרת. אפשר לברר מה גובה האגרה השנתית באתר האינטרנט של העירייה או ליצור קשר עם הגורמים הרלוונטיים.

ג. עלויות חשמל ותחזוקה – שלטים מוארים מציעים יתרונות משמעותיים, אך הם מחייבים הוצאות על חשמל ותחזוקה. עלויות אלו נגזרות מגודל המתקן והפרסום. יש בעלי עסקים שלא מפעילים את התאורה לאורך השבוע אלא רק בימי העבודה. זו שיטה טובה לחסוך בהוצאות וגם למנוע בלאי או שחיקה.

ד. עיצוב גרפי – פתרונות עיצוב מתומחרים בנפרד מתהליך הייצור. המחיר הממוצע והמשוער של עיצוב גרפי עומד על 500-1,500 ש"ח, בהתאם לגודל ולדרישות הלקוח.

מחירון שלטים משוער מציג מגוון רחב של פתרונות פרסום ושיווק בעלות אטרקטיבית. העלות המשוערת של יחידת PVC בגודל 5 על 10 לדוגמא היא 15-20 ש"ח, לעומת יחידת PVC בגודל 30 על 30 שתעלה בממוצע 45-60 ש"ח.

שלט הכוונה מחזיר אור יעלה 520-660 ש"ח למ"ר בעוד פתרון שילוט עם תאורה בלתי ישירה דו תכליתית עם נורת LED יעלה בממוצע 1,500-2,000 ש"ח. אותיות בולטות בגודל 25 ס"מ יעלו 120-160 ש"ח, אולם מדבקות בכל הצבעים ועל כל הרקעים כולל סמלים, כיתובים ותוויות יעלו בערך 680-870 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן