כמה עולה שלט מואר לחנות?

שלט מואר

שלט מואר יכול לשנות את הפנים של העסק שלכם ולמשוך אליכם הרבה יותר לקוחות. הגדלת המחזור העסקי שלכם על ידי הצבת שלט מואר חדש יכול להישמע לכם כמו חלום שלא יתגשם אך תתפלאו, בהשקעה יחסית קטנה לעסק תוכלו לקבל שלטים מוארים נהדרים. כמה עולה שלט כזה ובמה זה תלוי?

למה כדאי לבחור שלט מואר לחנות?

הצבת שלטים לחנויות שהנם מוארים יכולים לשנות לחלוטין את הדרך בה הלקוחות שלכם תופסים את העסק. אולי כבר יש לכם שלט יפה לעסק והוא גדול וצבעוני, וממתג אתכם נהדר, אך שלט מואר פשוט יהיה הרבה יותר טוב. שלט מואר יכול להיות הרבה יותר מושך כאשר גם בלילה כולם יידעו היכן העסק שלכם ומה בדיוק הוא מציע. ההשקעה בשלט מואר היא לא כל כך גדולה ביחס לזמן שהוא מחזיק מעמד אצלכם בעסק, כאשר שלט מואר יכול ללוות אתכם עשרות שנים. חשוב לבחור שלט מואר כדי שהעסק שלכם יהיה על המפה גם בלילה כאשר השמש יורדת ולא משנה באיזה תחום העסק שלכם פועל.

כמה עולים שלטים מוארים לחנויות?

שלט מואר לחנות יכול לעלות בין 1000 שקלים ועד 4000 שקלים בממוצע אך חשוב לזכור שהמחירים יכולים להיות נמוכים או גבוהים הרבה יותר. אמנם זהו הטווח ההגיוני שמי שרוצה להשקיע בשלט לעסק שלו יצטרך ככל הנראה לשלם, אך אם אתם רוצים שלט קטן יותר אתם יכולים לצאת עם עלויות הרבה יותר נמוכות. שלט לעסק שיהיה קטן יחסית בגודל של פחות ממטר אחד יכול לעלות גם 500 ועד 800 שקלים בממוצע וזה מחיר הרבה יותר נוח. חשוב לזכור שגם הוצאה של 2000 או 3000 שקלים לעסק על שלט מואר איכותי היא לא הוצאה גבוהה יחסית לעסק.

הגודל של השלט משפיע על המחירשלט מואר

הגודל של השלט הוא אחד הדברים שמשפיעים על המחיר יותר מכל פרמטר אחר. אפשר גם להבין את ההיגיון מאחורי היחס הזה הרי ככל שהשלט גדול יותר כך הוא עשוי מחומרי גלם רבים יותר וכך הוא יהיה יקר יותר. אם אתם רוצים לחסוך בגודל של השלט אתם יכולים לבחור אותיות בולטות או פשוט לבחור שלט שיתאים לגודל המיועד אליו ולא כזה שיהיה גדול בלי סיבה. שלט גדול מאוד בלי סיבה יכול סתם להיות מוגזם ולהיות הוצאה מיותרת לעסק, למרות שהוא כנראה יהיה בולט יורת בעיקר בלילה. חשוב לבחור את גודל השלט המתאים גם בהתאם לשאר השלטים של העסקים שליד שלכם.

יש כמה סוגים של שלטים מוארים

יש מגוון רחב של שלטים מוארים לחנויות כאשר השלב הראשון בקניית שלט מואר לעסק היא להבין אלו סוגים קיימים. אחרי שתבחנו את כל הסוגים תבינו טוב יותר מה יתאים לעסק שלכם והבחירה תהיה מתאימה יותר. למשל, יש שלט מואר שהוא בסך הכל שלט רגיל שיש עליו פשוט כמה פנסים שגורמים לו להיראות מרחוק, יש שלטים שעשויים מציפוי פלסטיק שקוף ואז הם מוארים מחלקם האחורי כך שלא באמת רואים את גוף התאורה, יש אותיות בולטות מוארות ועוד.

עדיף להשקיע בשלט איכותי

לא משנה באיזה שלט תבחרו, לא משנה אם זה שלט שמואר עם נורות בולטות או שלט שמואר מאחוריו באופן סמוי, אותיות בולטות מוארות או שלט גדול שמסתובב. בסופו של דבר חשוב שהשלט יהיה מושקע כי כאשר השלט מושקע, העסק שלכם נראה מושקע וטוב והלקוחות יגיעו אליו. תמיד חשוב להימנע מקנייה לא משתלמת בדמות שלט שייהרס אחרי כמה חודשים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן