כמה עולה שירות שליחויות מעיר לעיר?

כאשר אתם נדרשים לשלוח חפץ מסוים או מכתב במהירות לעיר סמוכה, יש להניח שאתם תרצו להיעזר בשירותי שליחויות מעיר לעיר, וזאת בכדי שתהיו בטוחים שהמכתב או החבילה שאתם מוסרים, יגיעו ליעדם בזמן, מבלי שהם יגיעו לידיים זרות בדרך. כמובן שחשוב לדעת, כי השירות עולה כסף. למעשה, טווח המחירים עבור שירותי השליחויות מעיר לעיר, יכולים להשתנות מאד. במקרים הזולים יחסית, המחיר יכול להיות כ50 ש"ח למשלוח – אבל לעתים המחיר גם יכול להגיע ל200 ש"ח ואף מעבר לכך! אז מה בעצם ישפיע על המחיר? בואו לקרוא, כדי להבין האם הצעת המחיר שתקבלו, היא הוגנת והגיונית, ובעצם להבין – כמה עולה שליחות בימינו?

 

 

כל ההשפעות על השליחויות

  • דחיפות המשלוח – יש מקרים שבהם אתם תפנו לחברת שליחויות, ותסבירו לה שהמשלוח אמנם צריך להגיע באותו היום, אך לא מדובר על עניין דחוף מידי. כלומר – המשלוח יכול גם לצאת בסוף היום. לעומת זאת, יש מקרים שבהם אתם תגדירו את המשלוח כדחוף, ואפשר שאף תגדירו אותו כבהול – למשל אתם תציינו כמה עולה שליחויותשהמשלוח צריך להגיע לעיר הסמוכה, תוך שעה לכל היותר, ואין שום מקום להתעכב. חברת השליחויות צריכה במקרים הללו כמובן להקפיץ עובד במהירות ולשלם לו יותר – ועקב כך, היא גם תגבה מכם מחיר גבוה יותר, ויש לקחת זאת בחשבון.
  • משקל המשלוח – יש כמובן השפעה מכרעת בדבר המשקל של המשלוח. אם מדובר על שליחויות של מכתב או כמה מכתבים בודדים, אין ציפייה לכך שיהיה שינוי מסוים בתעריף. לעומת זאת, אם מדובר על חבילה של ממש שצריך לשלוח ,אז כבר אפשר לצפות לעליה מסוימת במחיר. כמובן שהעלייה במחיר היא ביחס ישר לפי המשקל עצמו – יש הבדל בין חבילה ששוקלת 5 ק"ג, חבילה ששוקלת 25 ק"ג, וחבילה ששוקלת 100 ק"ג. יש לזכור שבחלק מהמקרים אף יש צורך להוציא רכב מיוחד עבור חבילות כבדות במיוחד או חבילות רבות מאד. לעתים גם יש צורך באדם שינהג, ואדם שיפקח עין על החבילות ויטעין אותן, וכמובן שבמקרים הללו – המחיר עבור השירות יעלה.
  • שינויים ברגע האמת – יש מקרים שבהם אתם תבינו שיש צורך לבצע שינוי דחוף במשלוח. למשל – אחרי שהשליח יאסוף את החבילה או המכתב שלכם ליעד, אתם תצרו קשר בבהילות עם החברה כדי למסור כתובת יעד חדשה, מכל מיני סיבות – במקרים הללו החברה כמובן תספק לכם את השירות הנדרש, אבל זה יהיה עם תוספת מחיר. כמו כן, כאשר השליח מגיע ליעד, ומתברר שאין שם איש, או שהכתובת לא נכונה – החברות נוהגות לגבות מחיר נוסף עבור הטרטור. זה כמובן אינטרס שלכם מלכתחילה, לוודא שכל הפרטים נכונים לגמרי.

 

אפשר להיערך בהתאם

אם כן, היערכו בהתאם לקראת ההזמנה של שירותי שליחויות. ככל שתיערכו יותר, והפרטים יהיו מדויקים יותר – כך המשלוח יגיע מהר יותר, וכמובן שגם תצטרכו לשלם פחות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן