כמה עולה שליחות בחורף?

שירותי שליחויות

שירות משלוחים מיועד לעסקים, חברות ואנשים פרטיים. על מנת לתאם את השירות יש להכיר את הפרמטרים המשפיעים על המחיר. כך ניתן לחסוך בהוצאות ולהבטיח שירות יעיל גם בעיצומו של החורף

החורף מעמיד אתגר משמעותי בפני חברה שמציעה שירותי משלוחים. הגשם הראשון מעלה על הכביש לכלוך ואבק, הוא מקשה על בלימת רכבים וקטנועים ויש לעיתים קרובות תנאי מזג אוויר שמסכנים את הקרטונים והחבילות. יחד עם זאת, חברה מקצועית תדע להציע שליחות גם בחורף ותעשה הכל על מנת לשמור על האינטרס של הלקוח.

שירותי החברה מיועדים לעסקים, חברות ואנשים פרטיים והשימוש בהם מבוצע כמעט על בסיס יומי. רק בעזרת שירות מן הסוג הזה ניתן להעביר חבילות או לקבל מסמכים חשובים. השירות בחורף מחייב הקפדה על כללי הבטיחות והחלפה בין כלי רכב לא תקינים. מעבר לכך, חברה שמבצעת שליחות בחורף יכולה להחליט על הכשרת נהגים מוסמכים ולהפעיל צי רכבים מסביב לשעון.

שירותי שליחויות

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים העיקריים שקובעים כמה עולה שירותי שליחויות בחורף:

א. מרחק – חברת משלוחים מבחינה בין שירות עירוני ובין עירוני. כמות הקילומטרים לשירות עירוני הוא עד 30 ק"מ.

ב. גודל החבילה – חבילה קטנה שוקלת עד 1 ק"ג, חבילה בינונית שוקלת עד 20 ק"ג וחבילה גדולה שוקלת מעל 20 ק"ג. ככל שהחבילה גדולה יותר, כך צפוי מחיר השירות לעלות.

ג. שעה – המחיר המקובל הוא לשירות שניתן עד השעה 21:00 בערב או החל מהשעה 06:00 בבוקר. שירות בשעות הלילה מחייב תשלום של תוספת מחיר.

ד. אופי השירות – הבדלי המחירים העיקריים הם בין שירות פרטי ועסקי לבין שירות משפטי. בשירות פרטי ועסקי מחשבים רק את המרחק, את גודל החבילה ואת השעה, בעוד בשירות משפטי מוסיפים לחישוב את ההמתנה של השליח.

טווח מחירים

שליחות מהיום להיום של מכתב או חבילה קטנה בתוך העיר תעלה 30-50 ש"ח, לעומת שירות דומה של מכתב או חבילה במשקל 1 ק"ג ועד מרחק של 30 ק"מ שיעלה 70-120 ש"ח. שירות למרחק של מעל 30 ק"מ יעלה 100-200 ש"ח ושירות בתוך העיר לחבילה של עד 20 ק"ג יעלה 40-60 ש"ח. שירות בין-עירוני של חבילה במשקל עד 20 ק"ג יעלה 80-120 ש"ח ובחבילה של מעל 30 ק"ג המחיר הממוצע יעמוד על 150-250 ש"ח.

בשליחות דחופה שצריכה להגיע ליעדה תוך שעתיים יש לשלם תוספת מחיר של 50%-100%, בעוד בשירות בהול של העברת מכתב או חבילה תוך שעה וחצי תגיע התוספת ל-100%-200%. בנוסף, שירות לילה בין 21:00 ל-06:00 בבוקר יחייב גם הוא תוספת של 100%-200%. לצורך השוואה, מסירה משפטית אישית למרחק של עד 30 ק"מ תעלה 100-200 ש"ח עבור 3 הגעות המחויבות על פי החוק.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן