כמה עולה שעון יד איכותי?

שעון ידי איכותי

מעוניינים לשדרג את המראה שלכם עם שעון יד איכותי במיוחד? כיום, גוברת ההבנה ששעון יד הוא הרבה יותר מפריט אשר מראה לנו מה השעה. כשאנשים שואלים את עצמם כמה עולה שעון יד איכותי, הם בעצם תוהים כמה יעלה להם לרכוש שעון יד ממותג, שהוא סמל סטאטוס לכל דבר ועניין. מדובר על שעונים שנותרים למשך שנים ארוכות, ואף מהווים סוג מסוים של אפיק השקעה. אם כך, כמה עולה שעון יד איכותי ובמה המחיר תלוי?


הקריטריונים למחיר של השעון

●       המותג – כמובן שאם רוצים לדעת כמה עולה שעון יד איכותי, יש לקחת בחשבון שככל שהמותג של השעון הוא חזק יותר, כך המחיר שלו יעלה. המחירים של המותגים הם קבועים לרוב – וגם גבוהים למדי, שכן הם נחשבים לבעלי יוקרה גבוהה במיוחד, והמחיר הגובה הוא אחד מהסממנים שלהם. לעומת זאת, אם בוחרים בחברה פחות מוכרת, המחיר כמובן יורד. חשוב לציין שיש חברות בת של חברות היוקרה, שנחשבות איכותיות, אך מציעות שעוני יד איכותיים במחירים נמוכים יותר בשל מיתוג אחר.

●       חדש או יד שניה – יש לא מעט אנשים שמחפשים כיום שעוני יד איכותיים מיד שניה, ומדובר על שוק תוסס וער למדי. יש לקחת בחשבון שאם רוצים לדעת כמה עולה שעון יד איכותי, הרי שלעתים המחיר של שעוני יד שניה הוא לא פחות גבוה מזה של שעונים חדשים! בפרט אם מדובר על דגם מבוקש מאד, שכיום כבר אי אפשר להשיגו. עם זאת לעתים המחירים אכן ירדים.

●       מהדורות מוגבלות – לא פעם, נמכרים שעוני יד איכותיים במחירים גבוהים במיוחד, אם הם שייכים לסדרה שהיא מראש מוגבלת בזמן, והיא צפויה להסתיים בתאריך מסוים. יש לציין שהיצרנים אינם לחוצים מכך שלא כל הדגמים יימכרו – ולרוב הסדרה פשוט תעבור למדינה אחרת.

אז מה המחיר הסופי?

כששואלים כמה עולה שעון יד איכותי, יש להבין שטווח המחירים הוא רחב מאד. החל ממחירים סביב 2,000-5,000 ש"ח לשעונים איכותיים ממותגים טובים אך פחות מוכרים, ועד למחירים שיכולים להגיע גם ל16 אלף ש"ח, למותגי היוקרה המובילים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן