כמה עולה שער לבית?

שער לבית

שער לבית משפר את תחושת הביטחון והפרטיות. הוא משמש למניעת חדירת גורמים זרים, לשמירה על מקומות חניה וגם לצורך הפרדה בין חלל פרטי וציבורי. יש מגוון רחב של שערים המיועדים עבור לקוחות פרטיים וניתן לעצב אותם בהתאמה אישית. בנוסף, השער מעלה את ערך הנכס ולכן הוא נחשב השקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך. אפשר להתקין את השער בבתים פרטיים שנמצאים בסביבה אורבנית צפופה, או להשתמש בו בקיבוצים, מושבים וכדומה. הדבר החשוב הוא להכיר את הגורמים הקובעים את המחיר ולבצע בחירה מושכלת בשער איכותי.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שעוזרים לקבוע את טווח המחירים של שער לבית:

א. סוג השער – ההבדלים הגדולים ביותר הם בין שער חשמלי, שער ידני ומחסום. שער חשמלי הוא היקר מבין האפשרויות, אך לעיתים גם שער ידני או אפילו מחסום זרוע פשוט יכולים לתת מענה על הצרכים.

ב. מבנה השער – המחיר של שער חשמלי או ידני נקבע לפי המבנה. האפשרויות הן שער מתרומם, שער הזזה, שער נגרר, שער כנף, שער חנייה ושער בטיחות. אם בוחרים להתקין מחסום, האפשרויות הן עמודי חניה רגילים משני הצדדים של הכניסה, מחסום זרוע מתקפל, מחסום זרוע מעוגל ומחסום עם וילון מתקפל.

ג. סוג חומר – אי אפשר לבחור שער לבית מבלי לבדוק את החומר ממנו הוא מיוצר. בשער חשמלי האפשרויות הן מתכת, אלומיניום ופלסטיק. בשערים ידניים אפשר גם להתקין שער עץ ולחסוך חלק מההוצאות.

ד. מטרת ההקמה – אנשי מקצוע גובים מחיר שונה בהתאם למטרת ההקמה. שער חשמלי יכול להיות מותקן על גבי הקרקע, על תשתית בטון ובחיבור לקורות.

טווח מחירים

כפי שניתן לראות, היצע השערים לבית מגוון ורחב מאוד. שער חשמלי מתרומם ממתכת המותקן על גבי הקרקע יעלה 700-800 ש"ח, לעומת שער מתרומם מפלסטיק המותקן באותה צורה ויעלה 1,000 ש"ח. שער הזזה המותקן על תשתית בטון יעלה 650-750 ש"ח, בעוד שער נגרר המותקן בחיבור לקורות יעלה 500-700 ש"ח. שער ידני בכניסה לבית יעלה 550-2,000 ש"ח בהתאם לפרמטרים השונים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן