כמה עולה שער מתרומם לחניה?

שערים חשמליים

שער מתרומם לחנייה היא קנייה חשובה שיכולה להפוך את החיים שלכם להרבה יותר נוחים. כמה אמור לעלות שער כזה? מה משפיע על המחיר? מי בכלל צריך שער מתרומם? הנה כל התשובות.

כמה עולים שערים חשמליים?

שערים חשמליים יכולים לעלות בטווח מחירים גדול מאוד החל מ-1000 שקלים ועד 4000 שקלים. כמובן שיש שערים הרבה יותר יקרים ועל כך משפיעים כמה גורמים שעליהם נרחיב בהמשך, אך אלו הם המחירים הממוצעים. המחירים מדברים בעיקר על המגזר הפרטי כאשר יש אחוזות גדולות מאוד שבעליהן יכולים לרכוש שערים הרבה יותר גדולים, כאשר גם במגזר התעשייתי ובעיקר במוסדות ביטחוניים יש שערים הרבה יותר יקרים. המחיר של השערים יכול להיות הרבה יותר גבוה בעיקר בגלל העיצוב, הגודל והחדשנות.

כמה אמור לעלות שער מתרומם?

המחיר של שערים חשמליים יכול להיות שונה מאוד גם מסוג השער. אפשר לומר שסוג השער הוא גם אחד הפרמטרים החשובים ביותר מבחינת המחיר כך שבסופו של דבר אם אתם רוצים לבחור שער מסוים, אתם צריכים להתרשם מהמחירים על סוג השער הספציפי הזה כדי לא להתבלבל. למשל, שער מתרומם יכול לעלות בין 1000 שקלים ועד 2500 שקלים בממוצע כאשר יש גם שערים שמגיעים עד מחיר של 3000 או 3500 שקלים. הסיבה ששער זה עולה פחות משערים אחרים הוא הפשטות שלו, כיוון שההתקנה שלו פשוטה מאוד והוא גם הרבה פחות חזק ומאסיבי משערים נגררים או קונזוליים.

מה משפיע על המחיר של השער?

• הגודל של השער משפיע מאוד על המחיר, בין אם מדובר על שער מתרומם או כל שער אחר. ככל שהשער גדול יותר הוא יהיה חזק יותר ובטוח יותר ולכן המחיר עולה.
• לא רק הכמות של חומר הגלם משפיע על המחיר אלא גם סוג חומר הגלם. בעוד שיש שערים חשמליים מעץ יש גם שערים חשמליים מאלומיניום שיעלו הרבה יותר. הסיבה לכך היא העמידות של האלומיניום וכמובן גם העיצוב שלו.
• העיצוב של השער משפיע מאוד על המחיר שלו. עיצוב יפה יותר ייקר את השער באופן משמעותי, כאשר מבחינת העיצוב והנסיקה במחיר רק השמיים הם הגבול.

מי צריך שערים מתרוממים?

שער מתרומם הוא אחד השערים הטובים ביותר לבתים שאין להם חצר. יש לא מעט בתים בישראל שאין בהם חצר אך כן יש מוסך קטן לרכב אז יש בחירה בין שער מתרומם לבין שער גלילה. שני סוגי השערים יכולים להיות מעולים כאשר לכל אחד יש את החסרונות והיתרונות שלוב נוגע לעיצוב, למחיר ולשימושיות. חשוב גם לזכור ששער מתרומם מתאים לכל מקום כאשר אפילו בתים עם גינות ואפילו בניינים מגורים רבי קומות יכולים ליהנות מהם, אך בחירה זו פחות נפוצה כי השערים הנגררים או מחסומי הזרוע הם הנוחים ביותר והקהל בישראל מעדיף אותם יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן