כמה עולה שער נגרר?

שערים נגררים הם השערים הפופולאריים והרלוונטיים ביותר עבור צרכים עסקיים ותעשייתיים כיום

שערים חשמליים נגררים הם שערים שכולנו מכירים היטב, וכולנו פוגשים בשערים מסוג זה על בסיס יום יומי. מדובר, בדרך כלל, באותם שערים מתכתיים כבדים וחזקים, שנבנים על מסילה ייעודית או שהם ניצבים על בסיסים חזקים בצורת עמוד, והם נפתחים כמעט תמיד במנגנון חשמלי.

קיימים כיום עדיין שערים נגררים שאינם חשמליים, אך ברור שמדובר באפשרות לא נוחה ולא איכותית עבור הצרכים שלנו, בוודאי בכל הנוגע לצרכים של העסק שלנו – בין אם מדובר בעסק מסחרי רגיל ובין אם מדובר בעסק תעשייתי, מפעל של ממש. אנחנו צריכים שער שיאפשר לעסק שלנו להפריד את עצמו ויאפשר לנו לוודא שרק כלי רכב שצריכים להיכנס בין כתלי העסק ייכנסו בהם, ושער חשמלי נגרר איכותי הוא שער שמאפשר לנו לעשות בדיוק את זה, כשהוא מונע לחלוטין כניסה של כל מי שאנחנו לא מעוניינים שייכנס, ומאידך מאפשר לנו כניסה נוחה, קלה ומהירה עבור רכבים שיש להם את ההרשאה שלנו להיכנס.

קל להבין, אם כן, מדוע מדובר בסוג השערים הפופולארי והרלוונטי ביותר כיום עבור צרכים עסקיים, וכעת נבין גם בדיוק כמה עולים שערים מסוג זה.

כמה עולים שערים חשמליים נגררים, וממה מורכבים המחירים השונים בתחום זה?

  • שערים חשמליים נגררים מורכבים, מבחינת מחיר, משני חלקים עיקריים – החלק הראשון הוא העלות של הקמת השער עצמו, שמחושבת על פי חומר הגלם, סוג השער ואורך השער. החלק השני הוא עלות המנוע החשמלי של השער, כולל עין אלקטרונית או בלעדיה.
  • נתחיל במחיר השערים עצמם. מחיר בסיסי של שער נגרר עשוי ברזל נע בין 500 ל-1,200 ₪ למ"ר שער, כאשר אם ברצוננו לתכנן שער מעוצב נשלם סכום שנע בין 1,200 ל-2,000 ₪ למ"ר שער. אם אנחנו מעוניינים בחומר גלם איכותי יותר, כמו אלומיניום, טווח המחירים הוא 600-1,300 ₪ למ"ר שער בסיסי, ו-1,200-2,400 ₪ למ"ר שער מעוצב. כעת, כפי שהסברנו, חשוב להבין שמדובר בשלב זה רק בעלות השער עצמו, לפני עלות המנוע והעין האלקטרונית.
  • מנוע חשמלי עבור שער נגרר הוא מוצר לא זול כלל וכלל, וטווח המחירים בהקשר זה נע בין 1,800 ₪ ל-3,000 ₪. ההבדל הגדול בין מחירי מנועים שונים בתחום זה לא קשור בהכרח לסוג המנוע, אלא לעוצמתו. שער גדול וכבד יותר צריך מנוע גדול וחזק יותר בהתאם. עין אלקטרונית לפתיחה אוטומטית של השער תעלה לנו בין 400 ל-1,100 ₪, בהתאם לרצון שלנו לאלחוטיות שלה ולאיכות שלה.

השקעה בשער נגרר היא אמנם השקעה לא מבוטלת, אך מדובר למעשה בהשקעה בבטיחות, בסטריליות ובחזות של העסק שלכם

כפי שניתן להבין, שערים חשמליים נגררים הם לא זולים. ואולם, המחיר הרב שנשלם עבור ההתקנה שלהם הוא מחיר חד פעמי, והוא כאין וכאפס לעומת התרומה של השער לעסק שלנו, כפי שהסברנו אותה ארוכות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן