כמה עולה שער פשפש

שער פשפש

שער פשפש מיועד בעיקר למעבר של הולכי רגל אך ניתן לשלב אותו במגוון רחב של מקומות. במאמר הבא נסביר איזה פרמטרים משפיעים על מחיר השער וכיצד כדאי לבחור אותו

שער פשפש יכול להגן על הבית, על העסק או על כניסה למוסדות ציבוריים. בניגוד לסוגים אחרים של שער, הפשפש מיועד בעיקר למעבר של הולכי רגל וכאן גם טמונים היתרונות שלו. בעזרת השער ניתן להפוך את המרחב הציבורי לנוח יותר למעבר הולכי רגל והוא נחשב פתרון אידיאלי בחניונים או במקומות ציבוריים.

עם זאת, גם מי שזקוק לשער מן הסוג הזה לא תמיד יודע מה משפיע על המחיר שלו. האמת היא שאין מחיר אחיד לשער פשפש אלא רק פרמטרים שונים שקובעים את מסגרת התקציב. מצד שני, אפשר בהחלט להצביע על הפרמטרים הללו ולהכיר אותם טוב יותר. לאחר שמכירים את הפרמטרים שמשפיעים על המחיר, כל שנותר הוא לקבל הצעה מסודרת ולבדוק כמה יעלה להתקין אותו בהתאם לצרכים מסוימים.

שער פשפש

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים העיקריים שקובעים את העלויות של שער פשפש מחיר:

א. סוג החומר שממנו מייצרים את השער – רוב השערים שמיועדים לכניסה ויציאה של הולכי רגל מיוצרים מפלדה מגולוונת. עם זאת, יש גם שערים במנגנון פשפש שמיוצרים ממתכת קלה יותר או בשילוב אלומיניום. באופן כללי, סוג החומר משפיע על המחיר כי הוא קובע את עלויות הבניה והייצור של השער.

ב. גודל – המפרט הטכני של שער פשפש נקבע לפי הגודל והמידות. בהקשר הזה, יש לציין את פערי המחירים בין שערים מסוימים לפי רוחב וגובה. בכל מקרה, ניתן להתאים את המפרט הטכני והמידות המלאות להולכי הרגל ולדרישות שלהם.

ג. התקנה והובלה – רכישת שער פשפש מוכן והתקנה עצמאית שלו יכולים להוזיל את עלויות הפרויקט. מנגד, הזמנת השער מחברה מקצועית ולאחר מכן תשלום בנפרד על ההובלה וההתקנה יגרמו לתוצאה הפוכה וייקרו את הפרויקט. בכל מקרה, את הפרטים על עלויות ההתקנה וההובלה מקבלים טרם ביצוע ההזמנה.

טווח מחירים

שער פשפש עשוי פלדה מגולוונת ברוחב של 1.2 מטר ובגובה של כ-2 מטר יעלה 3,000-3,500 ש"ח. הובלה שלו לאתר תעלה 400 ש"ח, בעוד התקנה שלו יחד עם הובלה תקפיץ את המחיר בעוד 800 ש"ח. לשם השוואה, ניתן לרכוש שער פשפש מברזל שאינו מגולוון ולשלם בסביבות 2,000 ש"ח.

בשורה התחתונה, בהשוואה בין דגמים מסוימים שער פשפש מחיר הוא לא הפקטור היחיד שצריך להתייחס אליו. שער הפשפש שווה את ההשקעה אם משתמשים בו בצורה נכונה כי הוא חזק, עמיד ואמין. לרוב עדיף להשקיע עוד כמה מאות שקלים על מנת להתאים את השער לצרכים האישיים, מאשר לגלות שהוא לא עומד בציפיות. במידה ויש התלבטויות, ניתן לערב אנשי מקצוע ולהתייעץ איתם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן