כמה עולה תיקון דלת זכוכית לעסק?

עבודות זכוכית

דלת זכוכית יכולה לשפר את נראות העסק שלכם. היא תשפר את התדמית של העסק שלכם בעיני הלקוחות והיא יכולה להיות מתאימה גם למשרדים וגם לחנויות או לעסקי מזון. עם זאת גם דלת זכוכית מתישהו תינזק ויהיה צורך לתקן אותה ובדיוק בשביל זה אנו כאן כדי להסביר לכם על התיקון שלה.

מה מחירי התיקונים לדלתות זכוכית?

תיקון דלת זכוכית יכול לעלות בטווח מחירים שבין 300 ועד 700 שקלים. מדוע טווח המחירים כהה רחב? בעיקר בגלל שיש מגוון רחב של סוגי דלתות ובעיקר בעיות רבות שיכולות לצוץ בה, ומכאן שאי אפשר לומר בוודאות מה יהיה המחיר. יכול להיות שיש לכם דגם מסוים שיקר מאוד לתקן, אולי זה מנגנון הנעילה שלה שנהרס ובגלל שהוא מתוחכם מאוד התיקון יהיה יקר, ויכול גם להיות שפשוט נפלתם על סוג דלת שהתיקון שלה מצריך עבודה מיוחדת. בסופו של דבר זהו שוק חופשי וצריך לזכור שי מתקני דלתות זכוכית שיגבו מכם מחיר שונה כך שזה תלוי במידה רבה גם בתמחור התיקון עצמו.

מה יש לתקן בדלת זכוכית?

• המחיר על תיקון הדלת יהיה שונה מאוד לפי סוג החלק שנהרס. נתחיל מההרס הטוטאלי של הדלת שלמעשה מחייב אתכם להחליף אותה והוא שבירה של הדלת או הופעת סדק שפוגע ביציבות שלה ובאסתטיות שלה.
• מלבד סדק בדלת שהוא נדיר מאוד, יכול להיות שהמשאבה שסוגרת את הדלת תגלה בעיה, המנעול, חיבורי הברגים וגם מנגנון הטריקה השקטה שיהיה מחובר בחלק העליון שלה הקשור לעבודות זכוכית שעשו לדלת.

היכן ניתן לתקן דלתות זכוכית?

אם דלת הזכוכית שלכם נהרסה אתם צריכים לחפש מתקני דלתות זכוכית, כאשר תוכלו למצוא אפשרויות רבות דרך האינטרנט. יש מגוון רחב של מתקנים בכל רחבי הארץ ותמיד רצוי לבחור אחד שפועל באזור מגורכם וזאת משתי סיבות. הסיבה הראשונה, הוא יגיע מהר יותר ויהיה זמין יותר כך שלא תצטרכו להיות בעסק במיוחד כאשר הוא יגיע, אלא מתי שנוח לכם. שנית, המחיר שלו כנראה יהיה זול יותר בגלל שאחד מהמרכיבים שלו הוא המרחק שהוא צריך לעבור. תיקון דלת זכוכית ניתן לבצע לבד באופן תיאורטי אך מעשית זה לא כדאי ובטח לא משתלם, בגלל הנזק האפשרי שתבצעו.

האם יש אחריות על הדלת או התיקון?

כאשר דלת הזכוכית שלכם נהרסה מכל סיבה שהיא אתם קודם כל צריכים לוודא האם יש לכם עוד אחריות עליה. בדרך כלל כאשר מתקינים מוצרי זכוכית יקרים כלשהם כמו למשל חלונות ראווה לחנויות, חלונות וכמובן גם דלתות זכוכית, ניתנת עליהם אחריות. יש לכך סיבה טובה והיא המחיר. כאשר מתקינים דלת זכוכית יקרה שיכולה להגיע למחירים של 2000 ואפילו 3000 שקלים, כל לקוח ירצה לדעת שהוא מקבל מוצר טוב שלא אמור להיהרס מהר. חשוב מאוד שתוודאו את הסעיף הזה בסקר השוק שאתם מבצעים לפני הקנייה, כאשר ברוב המקרים האחריות ניתנת גם אחרי תיקון הדלת עצמו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן