כמה עולה תיקון לפורד פוקוס

פורד פוקוס היא מכונית נמכרת מאוד בישראל

על אף שפורד היה אנטישמי ידוע, את הישראלים מעניין דבר אחד- האם המכוניות שלו טובות. ובכן, לפי נתוני המכירות, מכונית הפורד פוקוס נמכרת בישראל בצורה יוצאת דופן. ניתן לראות את העובדות על הכביש, שכן יותר ויותר מכוניות פורד פוקוס נמצאות על הכבישים במדינת ישראל. אם כן, כמה עולה תיקון המכונית הזו? זה מאוד תלוי. תיקון מראה יכול לעלות בסביבות 400 שקלים חדשים. תיקון גירים לרכב עלול לעלות כבר אלפי שקלים.

שלושה טיפים לבחירת מוסך אמין ומקצועי

מוסך מורשה- בחרו אך ורק במוסך מורשה. מוסך מורשה הוא מוסך שקיבל רישיון לעסוק בכל תיקוני הרכב: החלפת בלמים, תיקון גירים, פנצ'ר בגלגלים והחלפת צמיגים ועוד. אם אתם רוצים לוודא כי אתם מקבלים תמורה עבור הכסף שלכם, לכו למוסך מורשה. חבל לשלם לחובבן לבצע תיקון לרכב שממילא לא יחזיק מעמד ואז תצטרכו לקחת את הרכב שלכם למוסך אמיתי ולשלם עוד כסף. כסף לא גדל את העצים, וודאו כי אתם משקיעים אותו במקום הנכון.

 

שירות אדיב- בקשו המלצות מחברים, מכרים ובני משפחה לגבי מוסכים הנותנים שירות אמין ואדיב. בנוסף, ישנן תעודות יושר המחולקות על ידי מספר גורמים בישראל, וכמו כן ניתן להעריך כי מוסך הנמצא הפועל הרבה זמן נחשב לאמין ואדיב שכן בשוק התחרותי של היום קשה לשרוד אם אתה לא נותן שירות מקצועי, אמין וטוב.
בצעו סקר שוק- על מנת לוודא כי אתם אכן מקבלים את ההצעה המשתלמת ביותר, ערכו השוואת מחירים בין שלושת ההצעות האטרקטיביות ביותר שתקבלו. ההשוואה צריכה לכלול לא רק את המחיר, אלא גם את זמן העבודה.

תיקון גירים

כאשר מדובר בתיקון גירים, חשוב מאוד לבחור אך ורק במקצוען לטפל בגיר שלכם. התייעצו עם בעל מקצוע לגבי הגיר הטוב ביותר לרכב שלכם והדרך המקצועית והאמינה ביותר לתקן אותו. וודאו כי אתם בוחרים במוסך מקצועי ומנוסה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן