כמה עולה תיקון משאבות ואקום

משאבות ואקום
משאבות ואקום
משאבות ואקום

משאבות ואקום תפקידן הוא ליצור חלל ריק מגזים עבור צרכים שונים בתעשייה. משתמשים בתוך משאבות ואקום לתעשיית אריזות הקפה השחור והמזון, שהן אריזות אשר מכילות ואקום. בנוסף, משתמשים בתוך משאבות ואקום אלה עבור תיקון בוכנות וכל אביזר תעשייתי אחר בו אסור שיהיו גזים אצילים. נוכחות גזים אצילים בתוך אזורים מסוימים עשויה לגרום לתקיעה של תהליכים ובמקרה של תעשיית המזון – לשינוי התרכובת הכימית, ולכן חשוב לייצר אזורים על פני כדור הארץ שהם נקיים מגזים ומאוויר אחרים. תחום משאבות הווקום הינו תחום נרחב ביותר. באופן כללי, הוא מתחלק לשני סוגים – הסוג הראשון – משאבות מסוג אג'קטור – לאג'קטור אין מנוע חשמלי, אלא מנוע תרמודינמי, מנוע אשר מושפע מלחץ. ככל שיש לחץ אוויר רב יותר, פעולת השאיבה תהיה איטית יותר. השירות מציע תיקון בוכנות, צילינדרים וטבעות שאיבה שונות בפרק זמן קצר. הסוג הראשון – משאבות מכניות – במשאבות מסוג זה יידרש תיקון מסורתי – טיפול במנוע החשמלי, טיפול באטמים והחלפת חלקים מקצרים. משאבת טבעת מים – משאבה זו הינה משאבה מכנית, אשר מונעת על ידי חשמל. היא שואבת את האוויר על ידי טבעת מים לאזור השאיבה. משאבות ואקום יבשות – משאבות אלה אינן פועלות על חשמל, אלא על תרמודינמיקה, ככל שיש יותר לחץ אוויר בחוץ, היא תשאב אותו לאט יותר.

השימושים של משאבות ואקום –

* הורדת נקודת הרתיחה של נוזלים, על מנת לאפשר רתיחה בטמפרטורה נמוכה יותר ולמנוע קלקול חומרים אשר מומסים בהם.

* הדמיית תנאים אשר שוררים בחלל, לצורכי ניסוי של כלי טיס, המיועדים לטוס בחלל.

* ניסויים במחקרים מדעיים, לניתוח חומרים בלחצים ובמצבי צבירה: גז, נוזל ומוצק.

* אחסון יותר חומר בפחות נפח, ייבוש בהקפאה של חומרים אורגניים, כתרופות וכחומרי מזון, שחשיפתם לטמפרטורות גבוהות עשויה לגרום לקלקולם או לשינוי טעמם.

* ייצור מוצרים אשר דורשים מצב ואקום כמו למשל – נורות חשמל, רכיבי אלקטרוניקה ושפופרות ואקום.

* כמו כן, משאבות ואקום משמשות גם להעשרת אורניום.

כמה עולה תיקון משאבות ואקום

* משאבת ואקום דו דרגתי 2.5 CFM דגם  VP230= אלף מאה וחמישים ושמונה ₪.

* משאבת ואקום רבקו דו דרגתית 5.65 קילוגרם = שלושת אלפים מאתיים שבעים ושבע ₪.

לסיכום, משתמשים בתוך משאבות ואקום לתעשיית אריזות הקפה השחור והמזון, שהן אריזות אשר מכילות ואקום. השירות מציע תיקון בוכנות, צילינדרים וטבעות שאיבה שונות בפרק זמן קצר. הסוג הראשון – משאבות מכניות – במשאבות מסוג זה יידרש תיקון מסורתי – טיפול במנוע החשמלי, טיפול באטמים והחלפת חלקים מקצרים. משאבת טבעת מים – משאבה זו הינה משאבה מכנית, אשר מונעת על ידי חשמל.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן