כמה עולה תיקון צנרת?

תיקון צנרת

תיקון צנרתבמידה ויש לכם בעיה בצנרת – נזילה, פיצוץ, לחץ נמוך מידי, הצפה בבית, או כל בעיה אחרת, אתם זקוקים לחברה המספקת שירותי אינסטלציה ובעל מקצוע  אשר יטפל בבעיה במהירות. חשוב מאד להבין כמובן, כי השירות של תיקון צנרת גורר אחריו עלויות מסוימות. עם זאת, עלויות אלו יכולות להשתנות באופן מהותי לפי מספר קריטריונים מרכזיים שחשוב מאד להתייחס אליהם.

מה משפיע על מחירי התיקון?

  • דחיפות – בחלק מהמקרים, אם מדובר על תיקון צנרת דחוף במיוחד, ויש צורך שאנשי המקצוע יגיעו תוך זמן קצר מאד – הם גובים מחיר נוסף עבור ההזמנה.
  • זמן השירות – הדבר קשור גם לדחיפות, אך לא בהכרח. כל עוד אתם יכולים – עדיף להזמין את השירות ביום חול ובשעות העבודה הרגילות והסבירות (בין 8 בבוקר ל8-9 בערב). בזמן זה, תעריף השירות הוא זול יותר, שכן מדובר על זמני העבודה המקובלים. עם זאת, תקלות בצנרת לא תמיד יקרו בזמנים שנוחם לנו, ובעיה דחופה בצנרת יכולה גם להתפרץ בשעה 2 בלילה, או להתקיים בשישי בערב. במקרים הללו אם אין ברירה, מזמינים שירותי תיקון צנרת, אך לוקחים בחשבון שהעלויות גבוהות יותר בשל הזמן המיוחד.
  • תיקון או החלפה – יש הבדל משמעותי באשר לשאלה האם מדובר באמת על תיקון נקודתי בתוך הצנרת, שימוש בחומרים פותחי סתימה וכיו"ב – או שיש צורך גם בהחלפת הצנרת. צנרת היא עניין יקר וגם החלפת קטע אחד יכול לעבור בקלות את הרף של 1,000 ש"ח.
  • מקצועיות – לרוב, אינסטלטור מנוסה עם ידע רב, ותק והמלצות – מרשה לעצמו לגבות תעריף גבוה יותר.

 

כמה עולה כל התיקון?

העלות הבסיסית של תיקון צנרת מתחילה לרוב בין 200 ל- 300 ש"ח עבור ביקור של אינסטלטור מומחה. מכאן, ככל שהעבודה מורכבת יותר, דחופה יותר או בזמן בעייתי המחיר יכול לעלות, ובגבולות התיקון מדובר על סכומים של עד כ- 1,600 ש"ח. מעל לסכומים הללו מדובר כבר על החלפת קטעים שלמים בצנרת.

 

המאמר באדיבות:

דודי הכרמל – דודי שמש ושירותי אינסטלציה

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן