כמה עולה תיקון תיבת הילוכים

תיקון תיבת הילוכים

איזה בעיות יכולות להיות בגיר?

אחד החלקים הכי חשובים בכל רכב הוא תיבת הילוכים של הרכב. לא פעם יכולה להיות בעיה בגיר של הרכב שלנו. בעיות נפוצות בגירים כוללות בין השאר תיבת הילוכים שלא מחליפה הילוכים, גיר שמתחמם, גיר שמחליק, גיר תקוע או גיר שבור. עלינו לבצע תיקוני בעיות בגיר של הרכב שלנו כמה שיותר מהר. כאשר הגיר של הרכב שלנו לא פועל בצורה איכותית ויש בו בעיות אנחנו מסתכנים בכל פעם כאשר אנחנו לוקחים מפתחות ונוסעים בכביש עם הרכב שלנו. תיקוני בעיות גיר הוא נושא חשוב מאוד. הרכב שלנו יכול אולי לנסוע כאשר אין לנו מגבים או כאשר אחד הפנסים לא עובד. אלו הם תקלות זניחות שניתן לתקן אותן בקלות רבה אפילו לבד בלי מוסך. כאשר התקלה ברכב שלנו כבר יותר חמורה וקשורה לגיר של הרכב אנחנו צריכים להכיר בכך שאנחנו לא יכולים לתקן אותה לבד. כאשר אנחנו פונים למכון רכב מקצועי בשביל שהוא יבחן מה הבעיות שיש ברכב שלנו ויתקן אותן אנו פועלים בצורה אחראית וחכמה מאוד. כנהגים יש לנו את האחריות האישית לדאוג לבטיחות של הרכב שלנו.

טיפים לשמירה על הגיר

 

  • לכו רק למוסך מורשה- כאשר אתם בוחרים מוסך, לכו למוסך מורשה בלבד. הסיבה לכך היא שמקצוענים יודעים את סודות המקצוע ויכולים לזהות מצבים שחובבנים פשוט לא מודעים אליהם. בנוסף, עבודה חובבנית יכולה ליצור סתם נזק.
  • טיפול 10,000- חשוב להקפיד על הטיפול הזה שכן הוא טיפול תקופתי, בו ניתן לגלות נזקים קטנים שעלולים חלילה להתפתח ליותר גדולים.
  • החלפת חלקים- רק עם חלקים של הרכב המקורי. אם אין, הזמינו חדש, אלא אם כן המוסך המורשה מתחייב בפניכם שמדובר באותו חלק רק מרכב אחר והוא זהה בכל הרכבים.

אז כמה כל זה יעלה לי?

הגענו לשאלה החשובה. התיקון של תיבת ההילוכים משתנה לפי הנזק שנמצא במהלך הבדיקה. אם הנזק הוא מינורי ויש חלקי חילוף זמינים, המחיר יכול לעלות בסביבות 200-500 שקלים (תלוי בחלקי החילוף הזמינים). אם למשל, הגיר הרוס לחלוטין, המחיר יכול להגיע לאלפי שקלים ואף יותר. חשוב לעבור בדיקה תקופתית על מנת לשמור על הגיר שלכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן