כמה עולה תיקון תנור מטבח

תיקון תנור

תנור המטבח שלכם יכול לבגוד בכם בדיוק ברגעים שהכי תצטרכו אותו. יכול להיות שזה יקרה בדיוק לפני שאתם מכניסים את המזון שכבר מוכן לאפייה ויכול להיות גרוע מכך, שהוא נהרס כאשר המזון כבר מתבשל בו ועכשיו תצטרכו לזרוק אותו או לחפש טובות מהשכן. כמה יעלה לנו לתקן אותו?

מי יכול לתקן תנורי מטבח?

לפני שנתחיל להתעסק במספרים חשוב תחילה להבין מי בכלל יכול להציע לכם טיפול בתנור הבעייתי. יכול להיות שאתם בטוחים שאתם יכולים לתקן אותו לבד אך חשוב לזכור שתנור מטבח הוא ממש לא מוצר חשמלי פשוט, וגם אם בעבר הצלחתם לתקן מוצר חשמלי אחר ואפילו אם יש לכם ניסיון בסיסי בחשמל, חשוב מאוד שתשקלו פעמיים מה אתם מפרקים ומה אתם מתקנים. אם התנור עדיין נמצא באחריות אתם יכולים לפגוע באחריות הזו אם תעשו לו נזק בניסיון לתקן אותו, שלא לדבר על המצב הגרוע יותר בו תסכנו את חייכם בהתחשמלות. יכול גם להיות שתהרסו את התנור יותר בתיקון שלכם.

בעיות קטנות לצד בעיות גדולות

אין ספק שהדבר שהכי מעניין אתכם כעת הוא לקבל מספרים. אנו יכולים לתת לכם מספרים אך חשוב לזכור שיש פרמטרים רבים שמשפיעים על המחיר. המחיר הכללי יכול לנוע בין 300 שקלים לבעיה קטנה כך שרוב התשלום ישולם רק עצם הביקור של הטכנאי, כאשר יש בעיות אחרות שיכולות לעלות לתיקון גם יותר ממחיר התנור עצמו מה שלמעשה יסביר לכם שעדיף לכם לקנות תנור חדש. עיקר הבעיות היקרות ביותר יהיו בעיות שמצריכות החלפת חלקים ולכן חשוב מאוד לבחור טכנאי תנורים מקצועי שיספר לכם בשיא האמינות האם שווה לכם לתקן אותו או לקנות חדש. אז כמה זה יעלה?

המחירים מאחורי תיקון תנורים

  • אם אתם רוצים לתקן את תנור המטבח שלכם אתם חייבים לשלם בכל מקרה את המינימום לביקור טכנאי תנורים וזה יעלה לכם בממוצע 150 עד 250 שקלים. זה המחיר ההתחלתי אפילו אם הוא יגיע אליכם ויאמר לכם שאין בעיה, ולכן חשוב לבדוק לפני כן האם באמת יש בעיה ולפסול את כל האפשרויות, זאת אפשר לעשות מקריאה קצרה באינטרנט.
  • אם יש צורך להחליף חלק כלשהו בתנור זה יכול לעלות לכם עוד כמה מאות שקלים. למשל, החלפת טיימר דיגיטלי בתנור יכול לעלות 400 שקלים כאשר החלפת דלת התנור, כאשר זו נהרסה, יכולה לעלות בין 500 ועד 1000 שקלים. החלפת דלת פנימית יכולה לעלות מעט פחות בין 400 ועד 600 שקלים בממוצע.
  • החלפה של תרמוסטט יכולה להגיע למחיר של 500 שקלים והחלפה של גוף חימום תעלה בין 500 ועד 800 שקלים. כמובן שיש מחירים שונים לכל יצרן ולכל טכנאי ולכן חשוב מאוד לבצע סקר שוק מעמיק ולהבין מה המחיר הכי טוב שאתם יכולים לקבל.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן