כמה עולה תיקון תנור קרמיקה?

תיקון תנור קרמיקה

למה משמש תנור קרמיקה?

תנור קרמיקה הוא אחד מהתנורים החזקים ביותר שיש. תנורים אלו מיועדים לשריפה של חומרים שונים כמו למשל חימר, פורצלן או זכוכית. החומרים הללו נשרפים היטב בתנורים כשהם בצורתם הסופים והתנורים מתאפיינים בחום גבוה שיכול להגיע עד לאלף מעלות צלזיוס. החום האדיר זה גורם לחומרים הללו להתייבש לגמרי ואז הם נקיים לחלוטין מנוזלים, נהיים חזקים ביותר ועמידים לאורך שנים. השימוש בתנורי קרמיקה נפוץ מאוד בעבודות מהסוג הזה והם כלי חשוב מאוד בעבודה שבלעדיו היא לא הייתה מתבצעת בצורה מושלמת.

כמה עולה תיקון תנור קרמיקה?

• תנור קרמיקה שמתקלקל יכול להרוס רצף עבודה שלם וכל ההכנה של חומרים או עבודות שונים יכול להיתקע. תנור קרמיקה עולה בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים כאשר יש תנורים שעולים גם כמה עשרו תאלפי שקלים. ישנם סוגים רבים של תנורים וכשהם מתקלקלים מחיר התיקון מושפע מאוד מסוגם ומהגודל שלהם. תיקון תנור גדול יכול לעלות יותר מאלף שקלים לעומת תיקון תנור קטן שיעלה בין מאה לשלוש מאות שקלים. תנורי בעלי פתח קדמי או פתח חזיתי גם צריכים יחס מיוחד ולכן טווח המחירים יכול להשתנות.

• עוד דבר שמשפיע על המחיר הוא הנזק שנגרם. אם התנור לא פועל בצורה טובה אז יגיע טכנאי תנורים ויבדוק מה קורה. יכול להיות שמשהו בגוף החימום נהרס ולעומת זאת יכול להיות שיש צורך להחליף חלקים. במידה ותנור קרמיקה דורש החלפת תרמוסטט המחיר יכול להיות 300 עד 400 שקלים כאשר החלפת גוף חימום יעלה בין 200 ל300 שקלים. מערכת אוורור חדשה תעלה בין 400 ל600 שקלים ומנורה חדשה תעלה עד כחמישים שקלים. גם כפתור שנהרס עולה כסף ויכול להגיע למאתיים שקלים ואפיל והשעון יעלה כמאה שקלים לכם תלוי מאוד מהי בדיוק הפגיעה.

סקר שוק ועבודה קבועה יורידו מחירים

אם אתם רוצים מחירים זולים יותר בתיקון תנור קרמיקה חשוב מאוד לא להתפשר על איכות התיקון כיוון שלטווח הארוך זה יעלה לכם יותר. מומלץ ביותר לעבוד עם אותה חברה כל פעם כיוון שככל שההיכרות מתמשכת זמן רב יותר הלקוח מכיר את העסק והעבודה קלה יותר ואמינה יותר. גם סקר שוק יכול להוריד את המחירים ולכן חשוב לבדוק בכמה מקומות מומלצים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן