כמה עולה תיקון תריסים חשמליים?

תריסים חשמליים הם מוצר אשר משדרג את חווית המגורים בכל בית

איכות המגורים בבתים הולכת ונפגעת כתוצאה מיוקר הדיור, המאלץ זוגות רבים להסתפק במרחב מחייה מצומצם באופן יחסי. הצורך שלנו להתפשר על גודל הדירה, איננו אומר בשום אופן שעלינו להמשיך ולהתפשר על גורמים נוספים הקשורים לאיכות החיים שלנו בה. ישנם מוצרים רבים אשר ישדרגו באופן משמעותי את חווית המגורים של כל אחד ואחת מאתנו, ועל ידי השקעה כספית יחסית מצומצמת אנו יכולים ליהנות משיפור משמעותי באיכות החיים. תריסים חשמליים הינם מוצר אשר מהווה דוגמא לכך. תריסים חשמליים מאפשרים לנו שליטה מוחלטת בכמות האור החודר לחלונות הבית, וניתנים להתאמה גם למערכות של בית חכם. השליטה על האור הנכנס מאפשרת לנו להשפיע בצורה ישירה על עיצוב הבית, ולשלוט על המראה שלנו באופן מלא. המניעה הבולטת מרכישת תריסים חשמליים עבור רוב האנשים, היא המורכבות היחסית של המוצר. החשש מהצורך בתיקון תריסים חשמליים אמנם מבוסס, אך יש לקחת בחשבון את הנדירות של הצורך בתיקון, ואת המחירים הלא גבוהים יחסית.

במה תלוי המחיר של תיקון תריסים חשמליים, ומהו המחיר הממוצע?

תיקון תריסים חשמליים אמנם דורש מאתנו תיאומים, אך חשוב לזכור כי הוא בשום אופן איננו נצרך יותר מאשר תיקון של תריס גלילה רגיל. המחיר של תיקון תריסים חשמליים תלוי במספר גורמים המשפיעים עליו, והוא לרוב כולל השקעה של מאות שקלים. הגורמים הבולטים כוללים:

• סוג התקלה: באופן טבעי סוג התקלה משפיע באופן ישיר על מחיר התיקון. תמחור תיקון תריסים חשמליים ישתנה באופן רציני ביותר אם התקלה היא בלוח השליטה, או פשוט בעיה מכנית עקב פגיעה פיזית בתריס.

• אחריות: חלק מחברות התריסים החשמליים מציעים שירות תיקונים בהנחה גדולה, או אחריות למשך שנים על המוצר.

תריסים חשמליים

 

 

 

 

 

רכשו תריסים חשמליים רק מספק אמין ומקצועי

חשוב לרכוש תריסים חשמליים רק מספק אמין ומקצועי, אשר יספק לנו מוצר שלם ואיכותי. כך נוכל מצד אחד למנוע את הצורך לבצע תיקונים, ומצד שני להבטיח תקופת אחריות וסיוע במציאת בעל מקצוע איכותי במקרה נדיר של תקלה במוצר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן