כמה עולה תיק נסיעות?

תיק נסיעות

תיק נסיעותכולנו אוהבים לנסוע ולצאת לטיולים ולחופשות. כל אחד עושה זאת בדרך המיוחדת שלו; יש האוהבים לצאת לטיולי משפחות, ויש היוצאים בזוגות ויש המעדיפים טיולים מאורגנים ויש צעירים שיוצאים לטיולי מסע ארוכים בעולם ועוד ועוד. המשותף לכל המטיילים הללו הוא הצורך בתיקי נסיעות. לכל נסיעה יש תיקים שמתאימים לצורך שלה ולכל אדם יש צרכים משתנים בהתאם לאופיו ולדרישות שלו מעצמו.

מחירי תיקי נסיעות יכולים לנוע בין כמה מאות שקלים בודדים ולהגיע לאלפי שקלים עבור תיק אחד, והדבר תלוי בגורמים רבים.

הגורמים המשפיעים על מחיר תיק נסיעות

ישנם גורמים רבים המשפיעים על עלות תיקי נסיעות ואלו הם:

  • סוג התיק – יש בשוק זה מגוון רחב של תיקים לרבות: מזוודות, תיקי נסיעות רכים, תרמילים, תיקי מצלמות, תיקי איפור, ארגזי נסיעות גדולים וכדומה. לכל סוג כזה יש תמחור שונה לפי פרמטרים רבים.
  • גודל התיק – גודל התיק קובע במידה רבה גם את מחירו. מחיר מזוודה קטנה יהיה שונה ממזוודה משפחתית גדולה וכדומה.
  • החומר שממנו עושי התיק – גם לחומר שממנו עשוי תיק הנסיעות השפעה גדולה על המחיר. רוב התיקים עשויים כיום מחומרים סינטטיים ומאד עמידים, אבל ניתן לרכוש גם תיקים מעור שעלותם גבוהה בהרבה או תיקים עם פרוות מיוחדות וכדומה.
  • שם היצרן – גם בתיקים יש מותגים שנחשבים יותר וכאלה שנחשבים פחות, ואם זה חשוב לכם תשלמו יותר עבור מוצגים מוכרים מתיקים ממפעלי ייצור רגילים.
  • מקום הרכישה – גם למקום הרכישה יש השפעה על המחיר. רכישת תיקי נסיעות בכיכר המדינה בתל אביב תהיה יקרה בהרבה מרכישת תיקי נסיעות בקניונים או בשווקים השונים.

ומה עם המחיר?

אז כמה זה עולה לנו? רכישת מערכת תיקי נסיעה למשפחה ממוצעת במחיר ממוצע יעמוד על אלף שקלים ויותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן