כמה עולה תמונת קנבס

תמונות קנבס מהוות אלמנט אומנותי איכותי שיכול להתאים לכל חדר בבית שלנו

הקנבס הוא בד המשמש כיום בעיקר עבור תמונות וכמשטח ציור, וזאת התפתחות נכונה ל-700 השנים האחרונות, מאז הבינו את השימוש האיכותי הזה בבד הגס יחסית הזה, באיטליה של המאה ה-14. עד אז, היה הקנבס משמש בעיקר כבד המגן על סירות ואוהלים. כיום, קנבסים יהיו עשויים בדרך כלל מפשתן או מכותנה, וייארגו בסגנון גס בכדי לתת להם את המראה והתחושה האופייניים להם כל כך – שהופכים אותם לאלמנט מבוקש כל כך בידי אנשים רבים שמעוניינים לעצב באמצעות קנבסים את הבית שלהם. קנבסים משמשים אותנו כיום הן כמשטח אומנותי לציורים, והן במשטח עליו ניתן להדפיס תמונות בצורה מקצועית – בכדי לתלות אותן בחדרים שונים של הבית שלנו ולעצב אותו בצורה איכותית במיוחד. כעת, אנחנו צריכים להבין כמה יעלה לנו התענוג האמיתי הזה, בלי טיפה של ציניות.

כמה תעלנה לנו תמונות קנבס, ומהן האפשרויות השונות וטווחי המחירים השונים בתחום?

  • מהן האפשרויות השונות בתחום? כאשר אנחנו מסתכלים על תמונות קנבס, האפשרויות שלנו נעות בעיקר סביב שלושה סגנונות עיקריים – תמונות קנבס פשוטות המודפסות על בד מתוח על מסגרת פנימית בלבד, תמונות קנבס עם מסגור איכותי, ותמונות קנבס בשלושה חלקים המודפסות בצורה המשכית ואיכותית ונתלות זו בצד זו. כמובן שככל שאנחנו עולים ברמת האיכות האסתטית של האפשרות בה נבחר נשלם יותר, וגם הגודל של ההדפסה אותה אנחנו מזמינים ישפיע כמובן על המחיר אותו נשלם. כעת, נבין מה טווח המחירים העקרוני עבור האפשרויות השונות שציינו בתחום של הדפסות על קנבסים.
  • כמה זה יעלה לנו? ברמה הבסיסית ביותר, תמונת קנבס פשוטה על משטח המתוח על מסגרת פנימית יעלה לנו כ-150 ₪ בממוצע, בגודל של 20 על 30 ס"מ. ככל שנגדיל את הקנבס כך המחיר יגדל, כאשר הגודל המקסימלי של 70 ס"מ על מטר יגיע בדרך כלל לאזור ה-600 ₪ עבור תמונה. עבור תמונת קנבס ממוסגרת, עם מסגרת שחורה, לבנה או עץ טבעי (אין הבדל במחיר), נשלם לכל הפחות 230 ₪ בממוצע לגודל של 20X30 ס"מ. בגודל הגדול ביותר, 70X100 ס"מ, נגיע לאזור של 750 ₪. כאשר אנחנו מסתכלים על הדפסת קנבס בשלושה חלקים, האפשרות הבסיסית ביותר של 30 על 90 ס"מ תעלה לנו בממוצע 480 ₪, ואילו האפשרות הגדולה והמרשימה ביותר של 80 על 120 ס"מ תעלה לנו בממוצע 850 ₪.

המחיר שנשלם צריך להיות הוגן – אבל צריך להשקיע בשביל קנבסים ברמה איכותית גבוהה

שווה למצוא שירות שמספק לנו מוצרים איכותיים בתחום של הדפסות קנבס, ולא פחות מכך שמספק לנו עבודה איכותית במיוחד בתחום. המחיר אותו נקבל צריך להיות הוגן, ונמוך מהממוצע אם ניתן, אך בכל מקרה איכות ההדפסה ובחירת התמונה צריכות להיות ללא דופי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן