כמה עולה תמונת קנבס?

תמונה על קאנבס

תמונה על קאנבסאין ספק כי בד הקנבס, נחשב כיום כחומר המוביל, לטובת הצגה של תמונות וציורים שונים. לא מעט אנשים שואלים את עצמם, כמה עולה תמונת קנבס מאחר שהם מעוניינים בקישוט איכותי לטובת עיצוב הבית, המשרד, העסק, החנות או כל מתחם אחר. יש לציין שמאחר שמדובר על שיטת הדפסה איכותית למדי – הרי שגם המחיר הוא בהתאם. עם זאת כפי שנראה בהמשך, טווח המחירים הוא רחב למדי, ותלוי במספר פרמטרים מרכזיים.

מה משפיע על מחיר התמונה?

  • גודל התמונה – הקריטריון שמשפיע יותר מכל על מחיר הקנבס, הוא גודל התמונה הסופית. כאשר אתם שואלים את עצמכם כמה עולה תמונת קנבס, אתם תראו שלא פעם, התשובה מוצגת ממש בצורת טבלה. לרוב בתי העסק בתחום, יש פשוט טבלת מידות בס"מ, שלפיה הם קובעים את המחיר של תמונת הקנבס. כמובן שככל שהתמונה היא יותר גדולה – כך גם המחיר שלה יעלה בהתאם, וההפרשים כאן הם משמעותיים.
  • משלוח או איסוף עצמי – במידה ואתם מעוניינים להוריד עלויות ועדיין לקבל תמונה איכותית, יש אפשרות כמובן לבחור באופציית האיסוף העצמי. לרוב, כשמחפשים כמה עולה תמונת קנבס , יש לזכור כי במידה ואתם מעוניינים שהתמונה תישלח עד לביתכם או עד למקום העבודה – מדובר על תוספת של עוד כמה עשרות שקלים בגין המשלוח. סכום זה נחסך כמובן באיסוף עצמי. עם זאת, יש בתי עסק שמוכנים להעניק גם משלוח חינם, במידה ומדובר על תמונה גדולה ויקרה, או מספר גבוה של תמונות.

ומה המחיר הסופי?

כאמור, טווח המחירים של תמונות הקנבס הוא רחב למדי. תמונות הקנבס הזולות ביותר, הן גם קטנות יחסית (שטח של פחות מ 160 סמ"ר) ומחירן לעתים יכול להיות בין 70 ל 90 ש"ח. ככל שהתמונה הולכת וגדלה כך המחיר הולך ועולה, ותמונות בשטח של יותר מ 2 מ"ר יכולה להגיע גם למחירים של כמעט 500 ש"ח. עלויות המשלוח של תמונות הקנבס, נע בין 15 ל 30 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן