כמה עולה תמלול ראיונות?

תמלול ראיונות

תמלול ראיונותיש הרבה סוגי של שירותי תרגום ותמלול, אך אין ספק כי אחד המאתגרים מביניהם הוא זה הניתן עבור סטודנטים. בעזרת שירותי תמלול יכולים סטודנטים בכל המקצועות להתמודד עם שעות הקלטה רבות של ראיונות.

עדיף להגיש את הראיונות לתמלול מקצועי ויסודי, מאשר לבזבז זמן ומשאבים על ניסיונות עצמאיים. מעבר לכך, קיימות חברות המציעות את התמלול יחד עם שירותים נוספים של תרגום מסמכים, תרגום סימולטני, תרגום אתרי אינטרנט וכמובן תרגום סרטים. לכל סטודנט יש צרכים אחרים בשירותי תמלול, והדבר החשוב הוא למצוא את החברה שתוכלו לענות עליהם תחת קורת גג אחת, ובעיקר במחיר משתלם.

מרכיבים המשפיעים על המחיר

תמלול ראיונות צריך להתבצע על ידי צוות המתחייב לשמירה על נאמנות למקור. איכות התמלול קובעת במידה רבה את הצלחת העבודה, והציון אותו יקבל הסטודנט. על מנת לקבל מושג כללי על השירותים בתחום התרגום והתמלול, יש לציין כי תמלול של שיחה טלפונית בעברית בהקלטה בעלת איכות שמיעה סבירה עולה בערך 15 ש"ח. תמלול של שיחה פנים אל פנים עולה 20 ₪, ותמלול של שיחה טלפונית באנגלית עולה בסביבות 30 ש"ח.

כעת ניתן להבין את המרכיבים המשפיעים גם על המחיר של תמלול ראיונות עבור סטודנטים:

משך זמן

מחיר התמלול נקבע לפי משך זמן השיחה. התמחור הוא לפי דקה, כאשר ככל שהשיחה ארוכה יותר כך עולה העלות הסופית. יחד עם זאת, ניתן לברר מול החברה המבצעת את התמלול, האם יש רף עליון או תחתון לכמות דקות ולבדוק לגבי הנחות מיוחדות.

איכות שמע

כפי שהוזכר קודם, איכות השמע קובעת גם היא את מחיר התמלול. כאשר איכות השמע של ההקלטה באיכות נמוכה יכולים שירותי התמלול להיות יקרים מאוד. מצד שני, יש לזכור כי הקושי בביצוע תמלול הקלטה באיכות שמע נמוכה נשאר רלוונטי גם עבור סטודנט המעוניין לתמלל את הראיון באופן עצמאי.

מספר עמודים

יש חברות המעניקות שירותי תמלול על פי מספר העומדים אותם ניתן להוציא מהראיון. ראיון של 80 דקות בעברית לדוגמא יעלה בערך 250 ש"ח לפי החישוב הזה.

טווחי מחירים

חברות מקצועיות גובות בערך 8-10 ש"ח לדקה עבור תמלול ראיונות. יש סטודנטים שיכולים ליצור קשר עם החברות באמצעות מוסד הלימודים, ולקבל הטבות והנחות, או כאלה שמעדיפים לשלב את שירותי התמלול המקצועיים עם השקעת זמן אישית. כדאי להקפיד על הקלטת הראיונות באיכות שמע סבירה, וכך לחסוך חלק ניכר מהמרכיבים המשפיעים על המחיר.

לסיכום, תמלול ראיונות הוא שירות חיוני עבור סטודנטים המעוניינים להגיש עבודות גמר ומחקר. על מנת להפיק את המקסימום מהראיון יש ליצור קשר עם חברות העוסקות בתמלול. כדאי לקבל המלצות על החברה, לוודא כי הפרטים נשמרים בדיסקרטיות, ולבדוק גם עמידה בלוח הזמנים.

עורך: ניסן כספי מחברת פרוטוקול בע"מ – תמלול ראיונות

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן