כמה עולה תמלול ראיונות?

תמלול ראיונות

שירותי תמלול ניתנים עבור לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והמשפטי. בין הלקוחות ניתן למנות אנשי עסקים וגם עורכי דין או סטודנטים. השירות מתמקד בראיונות בכל היקף והוא מאפשר המרה לכתב של שעות דיבור רבות.

את השירות ניתן לתאם מול חברות מקצועיות שעוסקות בתחום. לחברות אלו יש הכשרה, ניסיון וציוד המאפשר להם לעמוד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות. מעבר לכך, סל השירותים כולל הקלטה דיגיטלית, השכרת ציוד ומערכות הגברה, פענוח ישיבות וקלטות ועריכה לשונית או תקציר לישיבות.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים שקובעים כמה עולים שירותי תמלול ראיונות:

א. שפה – שירות בעברית זול משמעותית משירותי המרה שניתנים בשפות זרות. מעבר לכך, פערי מחירים גדולים ניתן למצוא גם בין שפות נפוצות כמו אנגלית, ערבית ורוסית, לבין שפות פחות שכיחות כגון ספרדית, איטלקית וכדומה. מבחינה עקרונית, ככל שהשפה מוכרת יותר כך צפוי מחיר השירות לרדת.

ב. משך – מחירון שירותי הקלטות ותמלול נקבע לפי משך ההקלטה. זהו הפרמטר המאפשר לחברות לקבוע מחירון מקובל בתחום. נהוג לתת הצעת מחיר על הקלטה שנמשכת עד 15 דקות, אך יש גם שירותים שתקפים לגבי הקלטות של כמה שעות ברצף.

ג. איכות הקלטה – רוב הלקוחות לא מתייחסים לאיכות ההקלטה בעת השוואה בין שירותי תמלול, אך בפועל יש לכך משמעות אדירה. הקלטה באיכות נמוכה תחייב השקעה של זמן ומשאבים בפענוח של הקול. לעומת זאת, הקלטה איכותית תקצר את משך הזמן שאותו נדרשת החברה להשקיע. רצוי מלכתחילה להקפיד על הקלטה איכותית וכך לחסוך בהוצאות.

תמלול ראיונות

טווח מחירים

שירותי תמלול בעברית של הקלטת שיחה באורך 15 דקות יעלו 180 ש"ח בממוצע, לעומת דיונים בשפה האנגלית של עד שלוש שעות שיעלו 500 ש"ח. שירות המיועד להקלטה של חצי שעה עד שעה יעלה 15 ש"ח לעמוד, בעוד שירות בהקלטה של מעל שלוש שעות בעברית יעלה 13 ש"ח לדף לפני מע"מ. שירות להקלטות סתר באיכות נמוכה יעלה 3,000 ש"ח לכמה שעות לעומת 280 ש"ח להקלטות סתר עד חצי שעה/

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן