כמה עולה תנור קרמיקה יד שנייה?

תנור קרמיקה יד שנייה

תנור קרמיקה יד שנייה יכול לחסוך בהוצאות ולהתאים לקהל יעד מגוון. הוא מיועד לכל מי שרוצה לייצר פריטי אמנות בטמפרטורות גבוהות במיוחד, כמו גם עבור אנשי מקצוע במגזר הפרטי והעסקי. התנור מיועד לשריפת עבודות מחימר, פורצלן, זכוכית או גלזורה והוא מתאפיין בחום גבוה שיכול להגיע עד 1300 מעלות. החום של התנור נדרש על מנת להבטיח ייבוש מלא של החומר ויצירת מוצרים חזקים ועמידים.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה יעלה תנור קרמיקה יד שנייה:

  • סוג הפתח – ההבדל העיקרי הוא בין תנורי קרמיקה עם פתח קדמי או פתח עילי. פתח קדמי או חזיתי מספק קרינה וחום מכיוונים שונים, וכך מאפשר לשמור על טמפרטורה אחידה בחלל הפנים של התנור. גם בתנורים בעלי פתח עילי אפשר לשמור על טמפרטורה אחידה כדי לשפר את התוצר הסופי, אך היתרון היחסי הוא בנגישות.
  • מפרט טכני – תנור קרמיקה עם פתח קדמי או עילי נמדד בסופו של דבר על פי המפרט הטכני. כדאי להשתמש גם בפרמטר הזה כאשר משווים בין מחירי תנורים יד שנייה ולא להתפשר על תנור שמתאים לאופי השימוש הצפוי. איכות התנור נמדדת בין היתר על פי כושר הבידוד, החיסכון באנרגיה, האטימה בין דלת התנור לגוף התנור, כיווני הקרינה, מערכת הבקרה ומפסק הביטחון. ככל שהמפרט הטכני של תנור קרמיקה יד שנייה יהיה משוכלל יותר כך צפוי המחיר שלו לעלות.
  • מצב התנור – בניגוד לרכישת מוצרים חדשים, בהשוואה בין מחירי תנורים יד שנייה יש משמעות גדולה למצב התנור. הדרך הטובה ביותר לבדוק את מצב התנור היא להשוות בין המחירים כפי שמופיעים באתרי האינטרנט, אך במקביל גם ליצור קשר עם אנשי מקצוע. כך ניתן לזהות את המחירון המקובל בענף ולוודא שמדובר על עסקה משתלמת.

טווח מחירים

תנור קרמיקה יד שנייה חד פאזי עולה מיד שנייה ובמצב טוב יעלה 6,000 ש"ח. תנורים במצב פחות טוב יעלו 3,00-5,000 ש"ח ויש גם תנורים במחירים של 8,000 ש"ח ועם מפרט משוכלל.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן