כמה עולה תנור תעשייתי לייצור קרמיקה וכיפוף זכוכית?

תנור תעשייתי מקצועי

אם ברצונכם לרכוש תנור קרמיקה או תנור לכיפוף זכוכית, עליכם לקחת בחשבון כמובן, את המחיר שלו, רגע לפני שממהרים לבצע את הרכישה. יש לקחת בחשבון כי מדובר על תנורים

תנור תעשייתי מקצועי
תנור תעשייתי מקצועי

מקצועיים במיוחד, ועל כן המחיר שלהם הוא גבוה יותר מאשר תנורים רגילים, אשר משמשים בתעשיית המזון. המטרה של התנורים התעשייתיים היא שונה, ועל כן גם המחיר שלהם הוא בהתאם. יחד עם זאת, יש טווח מחירים רחב, אשר מושפע ממספר משתנים כאלה ואחרים.

מה משפיע על מחיר התנורים?

  • ציפוי פלטינה – אם מדובר על תנור תעשייתי איכותי, אפשר בהחלט לצפות שיהיה לו ציפוי פלטינה מבפנים. הפלטינה היא חומר חזק במיוחד, אשר מספקת בידוד איכותי לחום של התנור, ומאפשרת ליצור עבודות קרמיקה וזכוכית ברמה גבוהה יותר – והמחיר בהתאם.
  • צריכת חשמל – על פניו, תנור קרמיקה צורך לא מעט חשמל לצורך הפעלתו. יחד עם זאת, יש תנורים שיודעים כיצד לחסוך בחשמל, אף כי מחירם הראשוני גבוה יותר. יש לקחת בחשבון כי החיסכון כאן הוא כמובן לטווח הארוך.
  • מערכת הבקרה – כל תנור תעשייתי זקוק למערכת בקרה משוכללת. ככל שמערכת הבקרה יכולה לשלוט על יותר מרכיבים – טמפרטורה, בידוד, חמצן, וכיו"ב, כך המחיר עולה בהתאם מטבע הדברים.
  • גיבוי ובטיחות – במידה ולמערכת הבקרה יש מערכת גיבוי במקרה של הפסקת חשמל או תקלה, הדבר מעלה את המחיר. גם מערכות בטיחות אשר יכולות להפסיק את העבודה במקרה של תקלה יכולות להעלות את המחיר, תלוי ברמת המורכבות שלהן.

מה המחיר הסופי?

טווח המחירים של תנורי הקרמיקה הוא רחב ביותר כיום. תנורים זולים ובסיסיים יכולים לעלות כ – 12 אלף ש"ח, בעוד שהתנורים היקרים ביותר יכולים להגיע גם למחירים של 30 אלף ש"ח. חשוב לציין כי כל אחד מן המאפיינים יכול להעלות או להוריד את המחיר באלפי שקלים, ויש לעשות את השיקולים בהתאם לצורך שלכם בתנור כזה או אחר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן