כמה עולה תספורת לכלב?

תספורת לכלב

תספורת לכלבכשאנו מגדלים כלבים, עלינו לזכור כי יש להם פרווה, והפרווה הזו זקוקה מעת לעת לתספורת. מדוע חשוב לספר את הכלב? קודם כל כי יש כלבים שהפרווה שלהם פשוט ארוכה מידי למזג האוויר הישראלי, ובקיץ הם ממש עלולים לסבול מכך. שנית, פרווה שלא מספרים אותה עלולה לצבור לכלוכים ולהיות עם קשרים – דבר שיקשה על כלבכם. לכן, יש להקפיד על תספורת באופן קבוע, ואם רוצים – אפשר לעשות זאת במספרת כלבים מקצועית ולא לעשות זאת לבדכם. אז איך קובעים את המחיר לתספורת כזו?

ההשפעות על מחירי התספורת

  • גודל הכלב – קודם כל, כדאי לזכור שמה שבעיקר משפיע על המחיר של תספורות לכלבים, הוא הגודל של הכלב שלכם. לרוב מדובר פשוט על גודל במשקל. הספר לא יבקש משקל מדויק, אלא ישאל אתכם האם זה כלב קטן, בינוני או גדול, ובכל מקרה יתרשם גם כשאתם תגיעו עם הכלב למספרה. ככל שהכלב גדול יותר – כך לרוב משלמים יותר כמובן, כי יש יותר פרווה לטפל בה.
  • אורך הפרווה – מהצד השני, גם לאורך הפרווה יש השפעה לא מועטה. ברור שתספורת לכלב גדול עם שיער קצר מלכתחילה, שונה מאד מתספורת לכלב קטן-בינוני, שהפרווה שלו היא ארוכה ומסובכת במיוחד. יש אם כן גם חשיבות לאורך של הפרווה, כי ככל שהפרווה ארוכה יותר – כך הטיפול בה ארוך יותר, וכך גם צריך יותר לעבוד על התרת קשרים בפרווה והניקיון שלה.
  • מקלחת לצד תספורת – לא מעט בעלי כלבים מנצלים את ההזדמנות שבה עושים תספורת לכלב במספרה מקצועית, והם רוצים שהכלב גם יעבור מקלחת. כמובן שיש לזכור כי המקלחת מהווה תוספת למחיר, ואף התוספת הזו תלויה בעיקר בגודל של הכלב.

עוד כמה דברים מיוחדים

לסיום רק נזכיר שיש תוספות אפשריות למחיר הסופי לתספורות – כמו למשל מחיר עבור ניקוי אוזניים או קיצוץ שיערות בכפות הרגליים, וכן טיפולי הברשה מיוחדים לפרווה. סך הכל, טווח המחירים לתספורת מתחיל ב- 100 ש"ח, ולרוב יעלה עד כ- 350 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן