כמה עולה תספורת?

haircut כמעט כל אחד מאתנו (למעט אנשים שהם קרחים לגמרי) מעוניינים להסתפר מפעם לפעם. תספורת איכותית, מסייעת לכל אחד להדגיש את החלקים היפים בפניו, ויכולה לגרום לנו להרגיש טוב יותר עם עצמנו. יתרה מזאת, תספורת איננה רק קיצור של השיער או סידורו מחדש – יש שפע של פעולות שאפשר לבצע במסגרת התספורת, וכך לשנות את המראה שלנו לחלוטין. באופן טבעי, מה שמעניין חלק ניכר מהאנשים שהולכים להסתפר, היא התשובה לשאלה הפשוטה כביכול – כמה עולה תספורת? בפועל כפי שנראה, יש כמה קריטריונים שמשפיעים על המחיר הבסיסי של התספורת.

מה משפיע על המחיר?

●       גבר או אישה? – הקריטריון הראשון שחשוב להתייחס אליו כששואלים כמה עולה תספורת, הוא האם מדובר על תספורת לגבר או לאישה. ההנחה המובלעת כאן היא כמובן שתספורת לגבר כוללת עיסוק בשיער קצר, והיא דורשת פעולות בסיסיות יותר, וזאת בניגוד לתספורת לאישה שכולל עיסוק בשיער ארוך יותר, ודורש יותר פעולות. לכן ברוב המקרים, הפער בין המחיר של תספורת גבר לתספורת אישה, נע סביב 50 ש"ח לפחות. סביר שתספורת על ידי סטודנט של בית ספר לספרות, תעלה לכם אף פחות.

●       צביעה וגוונים – במסגרת התספורת, אפשר לצבוע את השיער או לבצע לו גוונים. עבודת הצביעה והגוונים אף היא תלויה בשיקולים שונים כמו סוג השיער וכן האורך שלו. אולם ככלל, מדובר על תוספת שנעה בין 100 ל 200 ש"ח לתספורת אחת.

●       סלסול השיער – יש לא מעט נשים שמעוניינות במראה של שיער מתולתל יותר, ולכן ניגשות לעבור טיפולים לסלסול השיער. טיפולי הסלסול הללו אינם קצרים, ודורשים כמובן מקצועיות גבוהה יותר ומיומנות מצד הספר. לכן, מדובר על תוספת של עוד מאות שקלים לתספורת, תלוי בסוג השיער, וכמה זמן לוקח לעשות את הסלסול.

●       החלקה – החלקה היא הטיפול ההפוך מהסלסול, והיא מיועדת לנשים שרוצות שיער חלק לחלוטין. מבין כל טיפולי עיצוב השיער, זהו הטיפול היקר ביותר שיש, שכן הוא כולל שימוש בחומרים כימיים רגישים מאד, ודורשים את המיומנות הגבוהה ביותר שיש. כאשר אתם שואלים כמה עולה תספורת עם החלקה, יש לקחת בחשבון שיש הבדלים במחיר בין סוגי ההחלקות השונות, אף כי בסוף זוהי בכל זאת נגזרת מרכזית של סוג השיער, וטווח המחירים הוא רחב מאד – מ 500 ועד ל 1,600 ש"ח.

●       תסרוקות ערב ואירועים – אם מדובר על תסרוקת ערב, תסרוקת לבת מצווה, תסרוקת לכלה, וכיו"ב, רוב הספרים ומעצבי השיער נוטים להעלות את המחיר, לעתים אף ב 200% יותר מהרגיל! אם את מחפשת בסה"כ תסרוקת רגילה, לא חייבים לציין שמדובר על אירוע, שכן הדבר מהווה מקפצה להעלאת המחיר.

●       פן – אם אתם מעוניינים בטיפולי פן בסיום התספורת, יש לקחת בחשבון שמדובר בתוספת של עוד מספר עשרות שקלים.

ומה עם המחיר הסופי?

כאמור, התשובה לשאלה כמה עולה תספורת תלויה מאד בשפע של גורמים. טווח המחירים כאן הוא עצום – החל מ 35 ש"ח לתספורת בסיסית לגבר, ועד לסכומים כמו 2000 ש"ח, למי שרוצה לעבור טיפולי החלקה ועוד טיפולים נוספים לעיצוב השיער. לכן, כדאי להחליט קודם איזה טיפול רוצים לעבור, ואז לגשת להשוואה בין בתי העסק השונים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן